نشست تبیین و روشنگری نقش رسانه‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات+ تصاویر

نشست تبیین و روشنگری نقش رسانه‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ - 20April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، ظهر امروز با حضور عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی استانداری، معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد، عبدالمهدی حق شناس مسئول بسیج رسانه استان و عشرت کراری مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، نشست روشنگری نقش رسانه‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد.

نشست تبیین و روشنگری نقش رسانه‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات

تولید اخبار امیدآفرین از دستاورد‌های انقلاب است

«عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این نشست، گفت: تولید اخبار امیدآفرین از دستاورد‌های انقلاب سنگ بنای اساسی جلب اعتماد عمومی است و موجب آشنایی مردم با عملکرد مستقیم نظام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در عرصه‌های مجازی و حقیقی می‌توان میزان عملکرد انقلاب را به خوبی برای آحاد مردم به صورت ملموس منعکس کرد، اذعان داشت: برگزاری اردو‌های رسانه‌ای جهت انعکاس عملکرد‌های باارزش دستگاه‌ها، شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی و... یکی دیگر از محور‌های اساسی در جذب مشارکت عمومی مردم در عرصه‌های مختلف می‌باشد.

همدلی و وحدت کلمه، عنصر لازم در زندگی است

«عباس مهدوی» مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز با اشاره به لزوم همت اصحاب رسانه درخصوص اطلاع رسانی دقیق و تحلیل خدمات ارزشمند نظام، گفت: همدلی و وحدت کلمه، عنصر لازم در این برهه از زندگی انقلاب اسلامی ایران است و برای تحقق آن باید مردم را در جریان فعالیت‌های خود قرار دهیم.

نشست تبیین و روشنگری نقش رسانه‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات

مهدوی افزود: ساختار‌های اطلاع رسانی باید به روزرسانی شوند و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در بطن عملکرد نظام، به دور از ساختار‌های کلیشه‌ای مستقیما ورود پیدا کنند تا بتوانند گزارش‌های تحلیلی مطلوبی را ارائه دهند.

«معصومه فرجی» معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با تاکید براینکه اصحاب رسانه اخبار حقیقی و شادی‌آفرین را به جامعه تزریق نمایند تا سطح امید در جامعه را افزایش دهند، گفت: ارتقاء فعالیت‌های رسانه‌ای از روند موجود به سطوح حرفه‌ای‌تر، می‌تواند موجب تقویت قوای جامعه شود.

تشکیل اتاق فکر برای ایجاد روحیه نشاط در مردم ضروری است

«عبدالمهدی حق شناس» مسئول بسیج رسانه استان نیز در این نشست گفت: تشکیل یک اتاق فکر برای ایجاد روحیه نشاط در مردم ضروری است.

وی همچنین بر ضرورت پی‌گیری اصحاب رسانه از روند ارائه خدمات و فعالیت نهاد‌های مختلف تاکید کرد و افزود: وقتی مردم در جریان عملکرد مثبت دستگاه‌ها قرار بگیرند، بیش از پیش با آن‌ها همراهی خواهند کرد.

نشست تبیین و روشنگری نقش رسانه‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات

«عشرت کراری» مدیرعامل خانه مطبوعات استان نیز گفت: فشار فکری ویروس کرونا، باعث شد تا میزان ارائه خدمات کمتر خودش را نمایان سازد در حالی که می‌توان با ارائه اخبار دقیق‌تر، میزان دغدغه‌مندی دولت در خصوص فعالیت‌های مختلف، خدمات اجتماعی و ... آن‌ها را در جریان مستقیم این خدمات قرار داد.

شایان ذکر است، مقرر شد این نشست‌ها همچنان استمرار یابد و نتایج آن با حضور و مشارکت اصحاب رسانه، به سمع و نظر مردم برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار