واکنش سردار دهقان به ادعاهای وزیر دفاع فرانسه:

مقامات فرانسوی خوی ضد بشری دارند/ آن‌ها بیش از این خود را نزد افکار عمومی جهان بی‌آبرو نکنند

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران حمایت آشکار فرانسه از تجاوز وحشیانه به یمن را اثبات‌کننده خوی صهیونیستی و ضد بشری مقامات این کشور دانست و به آن‌ها توصیه کرد که از عاقبت حمایت‌شان از رژیم صهیونیستی، صدام و گروه‌های تکفیری – تروریستی درس عبرت بگیرند.
کد خبر: ۴۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ - 22April 2015

مقامات فرانسوی خوی ضد بشری دارند/ آن‌ها بیش از این خود را نزد افکار عمومی جهان بی‌آبرو نکنند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات روز گذشته «جان اف لودریان» وزیر دفاع فرانسه گفت: انتظار میرفت مقامات کشوری که خود را مهد تمدن، دموکراسی و حقوق بشر میدانند، بهجای طرح اینگونه ادعاهای واهی، تجاوز و کشتار زنان و کودکان یمن را محکوم کرده، به حداقل وظایف انسانی خود در دفاع از مظلوم عمل میکردند.

سردار دهقان افزود: حمایت آشکار فرانسه از تجاوز وحشیانه به یمن اثباتکننده خوی صهیونیستی و ضد بشری سردمداران رژیمی است که در طول چهار دهه گذشته همواره حامی جنایتکاران جنگی و رژیمهای مستبد بوده، با خون مردم بیگناه و زنان و کودکان مظلوم و بیپناه تجارت کرده است.

وی افزود: به نظر میرسد دموکراسی غربی در ذات خود جنایت، خونریزی، تجاوز و چپاول سرمایههای مادی و معنوی ملتها، بهویژه مللی که به دنبال استیفای حقوق حقه خود از دست مستبدین نوکر اجنبی و دولتهای مستبد و ضد مردمی هستند را بهعنوان یک اصل نهادینه کرده است.

وزیر دفاع کشورمان، اظهارات غیر مسئولانه و ادعاهای واهی وزیر دفاع فرانسه که از دلارهای نفتی رژیم متجاوز عربستان سرمست شده است را جلوهای از این حقیقت تلخ تاریخی و رویکرد غیر انسانی ذکر کرد و افزود: به وزیر دفاع فرانسه و سایر سردمداران این کشور توصیه میکنم از عاقبت حمایت خود از رژیم صهیونیستی، صدام و گروههای تکفیری – تروریستی درس عبرت گرفته، بیش از این خود را در نزد ملتهای منطقه و افکار عمومی جهان منفور و بیآبرو نکنند.

گفتنی است جان اف لودریان وزیر دفاع فرانسه در سفر اخیر خود به لبنان از پادشاهی سعودی برای خرید سخاوتمندانه سلاح از این کشور و تجاوز سعودیها علیه ملت مظلوم یمن و کشتار وحشیانه این ملت بیگناه در سه هفته گذشته که به کشته و زخمی شدن چند هزار یمنی بهویژه کودکان و زنان منجر شده است، حمایت کرده، موارد کذبی را به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها