با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب سردار «فلاح‌زاده» به جانشینی فرمانده نیروی قدس را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب سردار «فلاح‌زاده» به جانشینی فرمانده نیروی قدس سپاه را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ - 21April 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا فلاح‌زاده»، انتصاب وی به جانشینی فرمانده نیروی قدس سپاه را تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«جانشین محترم فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام انتصاب شایسته و ارزشمند جنابعالی را به سمت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم.

بدون شک سوابق و مجاهدت‌های ارزنده شما سردارسرافراز اسلام در سنگر‌های دفاع از عزت واستقلال میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و توفیق خدمت در نیروی قدس سپاه و همراهی با سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی و شهید حجازی، مایه خیر و برکت و نویدبخش ادامه مسیر پرتلالو و درخشان شهدای مقاومت در آن نیرو خواهد بود.

سربلندی و توفیقات روز افزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر امام زمان (عج) و زعامت و رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار