پیام تسلیت رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خانواده سردار «حق‌بین»

سردار «کارگر» در پیامی درگذشت سردار جانباز «محمدعلی حق‌بین» را به خانواده وی تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 21April 2021

پیام تسلیت رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خانواده سردار «حق‌بین»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گیلان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی درگذشت سردار جانباز «محمدعلی حق‌بین» فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت را به خانواده وی تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به شرح زیر است:

خانواده محترم سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق‌بین

با صلوات برحضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام

با احترام عروج ایثارگر و مجاهد فی‌سبیل‌الله سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق‌بین، فرمانده سابق لشکر ۱۶ قدس گیلان، باعث تاسف و تألم خاطر گردید.

یقیناً افتخار و آوازه امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان مرهون هدایت و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ایثار و شجاعت رزمندگان، فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و مقاومت ملت بابصیرت ایران اسلامی است.

اینجانب عروج این سردار و جانباز رشید اسلام که در دوران هشت سال حماسه و ایثار و سپس در جبهه مقاومت دوشادوش رزمندگان اسلام به‌ویژه سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، رشادت و ایثار نمود و عاقبت به یاران شهیدش پیوست، را خدمت شما خانواده محترم و همرزمان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با سیدالشهداء حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای آن مجاهد فی‌سبیل‌الله و برای بازماندگان صبر وافر مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار