مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمره مقتدرترین نیروهای نظامی جهان است

حجت‌الاسلام «رضایی» با تأکید بر اینکه ارتش ما امروز از مقتدرترین و به‌روزترین ارتش‌های جهان است، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دو بازوی قدرتمند فرمانده معظم کل قوا و نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۴۵۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ - 21April 2021

ارتش جمهوری اسلامی مقتدرترین و به روزترین ارتش‌های جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «احمد رضایی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در دیدار با فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، منافقین و بدخواهان به دنبال انحلال ارتش بودند و تیزهوشی و آینده‌نگری امام راحل مانع از این توطئه خطرناک شد و امروز شاهد ثمره گرانبهای این اقدام هوشمندانه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه ارتش ما امروز از مقتدرترین و به‌روزترین ارتش‌های جهان است، بیان داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دو بازوی قدرتمند فرمانده معظم کل قوا و نظام اسلامی هستند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد: امنیت و آرامش کشور امروز مرهون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و خون‌های پاک دلیرمردان ارتشی همچون سپهبد شهید صیاد شیرازی، شهید بابایی، ستاری و دیگر شهدا است. ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی مقتدر بازدارنده‌ای است که امروز حتی جرأت تهدید را از دشمنان و ابرقدرت‌های پوشالی گرفته است و امنیت آسمان ما به برکت جانفشانی همکاران شما در پدافند هوایی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتش ما یک ویترین برای ارتش‌های جهان است، اضافه کرد: ارتش یک دانشگاه انسان سازی است که در آن هم توان رزمی ساخته می‌شود هم مرزبانان ما از نظر معنوی دچار تحول بزرگی شده‌اند. جوانان ارتش امانتی در دست شما هستند این امانت‌ها را طوری پرورش دهید که باقیات صالحات باشند.

سرتیپ «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق نیز در این دیدار گفت: ارتش نه تنها در عرصه نظامی، حضوری مقتدرانه دارد بلکه در عرصه خدمت به هموطنان آسیب دیده از بلایا نیز همواره خوش درخشیده و در خط مقدم خدمت رسانی بوده است. در بحث پدافند هم در راستای حراست از کیان آسمان کشور این منطقه، وسعت زیادی از آسمان کشور را تحت پوشش قرار داده و خیلی از اقدامات و جانفشانی همکاران ما در پدافند نیز قابل ارائه و پوشش نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها