دیدار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با ارشد نظامی آجا در شمال شرق + تصاویر

سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» با امير سرتیپ «رضا آذریان» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۵۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 21April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با دهه ارتش جمهوری اسلامی سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با امير سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا ديدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در این دیدار ضمن تبریک روز ارتش و قدردانی از مجاهدت‌های کارکنان این نیرو، اظهار داشت: روز ارتش، روز بزرگداشت ايثارگری‌ها و دلاورمردی‌های ارتش غيور و غيرتمند است که با دفاع از حريم ولايت و تماميت ارضی ميهن عزيز اسلامی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بر بلندای عزت و سرافرازی ایستاده است.

دیدار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با ارشد نظامی آجا در شمال شرق + تصاویر

وی در پایان سخنانش به تعامل خوب قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و مرزبانی استان در راستای تامین امنیت مرزها و اجرای ماموریت‌های محوله اشاره کرد و تداوم این تعامل را خواستار شد.

امير آذریان نيز در این دیدار در سخنانی ابراز داشت: روز ارتش متعلق به همه ملت ايران است.

وی با تحسین عملکرد خوب مرزبانی من جمله در جریان حادثه اسلام قلعه، گفت: عملکرد خوب و آمادگی نیروهای مرزبانی در حادثه اسلام قلعه، نشات گرفته از تدبیر و اشراف فرماندهی مرزبانی استان نسبت به‌ اینگونه حوادث دارد که باعث حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی و سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی شد.

ارشد نظامی آجا در شمال‌ شرق در پایان با اشاره به تعامل و همدلی بين نيروهای مسلح عنوان داشت: اين وحدت يک نعمت است که بايد شکرگزار آن باشيم، چرا که اگر وحدتي وجود نداشته باشد دشمنان از فرصت استفاده خواهند کرد و با ايجاد تفرقه به اهداف شوم خود خواهند رسيد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها