بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت سالروز تأسیس سپاه؛

سپاه پاسداران پشتیبان محکمی برای نظام است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر لرزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ - 22April 2021

سپاه پاسداران پشتیبان محکمی برای نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

دوم اردیبهشت یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ است که برای همیشه تاریخ در تقویم جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

سپاه پاسداران از آغاز تأسیس تا امروز در محافظت از انقلاب اسلامی، دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، تولیدی و... خدمات بی‌شائبه و شایسته‌ای از خود نشان داد و به درستی از عهده این مسئولیت سنگین و رسالت خطیر برآمد.

این نهاد انقلابی به عنوان بازوی توانمند ولایت و رهبری نشان داد آماده هر گونه مأموریت محوله در مقاطع حساس، تهدیدات دشمنان، بحران‌ها، حوادث و شرایط خاص را داشته و پشتیبان محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

سپاه نشان داد همچنان که برای حفظ و صیانت از دستاورد‌های انقلاب در مقابل توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان ایستادگی کرد، همگام با دیگر نیرو‌های مسلح در عرصه پیشرفت‌های دفاعی نیز تعیین کننده بوده و مقتدرانه در مسیر اعتلای نظام گام برداشته و امروز نیز در آزمون بزرگ خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از کرونا جلوه دیگری از حس مسئولیت‌پذیری را به نمایش گذاشته است.

سپاهِ با صلابت، دشمن‌شناس و بابصیرت برای حفظ تمامیت ارضی این مرز و بوم در میادین جهادی، امنیتی، فرهنگی و... در راستای اهداف والای امام و شهدا نقش سرنوشت‌ساز ایفا کرده است و نشان داد بیشتر از آنکه هویت امنیتی و نظامی داشته باشد، نهادی است مردمی و مکتب ساز و امروز نیز با الهام از مکتب سلیمانی در پاسداری از دستاورد‌های نظام آگاهانه و مقنتدرانه گام برمی‌دارد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به نیرو‌های جان برکف و همیشه آماده سپاهیان اسلام تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای پاسدار و بسیجی را در دفاع مقدس و جبهه مقاومت گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار