بیانیه سپاه کربلا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه؛

سپاه پاسداران الگوی درخشان جهاد و مقاومت در جهان است

سپاه کربلای مازندران به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ - 22April 2021

سپاه پاسداران الگوی درخشان جهاد و مقاومت در جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سپاه کربلای استان مازندران به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نقش آفرینی و حماسه سازی‌های راهبردی و هوشمندانه سپاه در حوزه‌های مختلف و خدمات رسانی به مردم نشان از ابتکار معجزه‌گون امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تشکیل سپاه پاسداران بوده است که فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

پس از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، این نهاد انقلابی علاوه بر آنکه ضامن حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و تفکر اسلام ناب محمدی (ص) در کشور است بلکه تفکر انقلاب اسلامی را که برگرفته از تفکر حسینی می‌باشد را به اقصی نقاط جهان صادر کرد که از همین رو استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل با پروژه سپاه هراسی در قالب عملیات روانی و در تبلیغات مسموم رسانه‌ای، در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌های خیره کننده سپاه پاسداران در حفظ و تقویت اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

سپاه پاسداران با برنامه‌های راهبری و راهبردی از همان اوایل جنگ تحمیلی تا به امروز با حضور کلیدی و موثر در عرصه‌های دفاعی و سازندگی و امروز نیز به عنوان نهاد خدمتگزار و نماد مقاومت و ایثار در کشور به شمار می‌رود.

نقش حیاتی سپاه به ویژه نقش آفرینی سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در منطقه در جهت خنثی سازی فتنه‌های جبهه دشمن و فتح سنگر‌های کلیدی جهان سبب شده است تا به عنوان یک الگوی درخشان جهاد و مقاومت در دنیا شناخته شود.

سپاه پاسداران با تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه دارای کارنامه پرافتخاری در عرصه‌های مختلف است که توانسته تهدید‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کند و ایران اسلامی را به قدرت بازدارندگی و امنیت پایدار برساند.

موفقیت‌های انکارناپذیر سپاه در انجام ماموریت‌های خطیر بویژه کمک رسانی به مردم در بحران‌های گوناگون دلالت در ایثاگری‌ها، مجاهدت‌ها و اخلاص پاسدارانی دارد که با هوشمندی و بصیرت در خط مقدم امنیت و خدمت، نقش ذاتی و حیاتی خویش را ایفا می‌کنند.

سپاه کربلا مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان، و تبریک سالروز تاسیس سپاه به ملت بزرگ و بابصیرت ایران اسلامی با تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهیدان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله الظعمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام می‌دارد، با نصب‌العین قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب تا پای جان در راه رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی ظهور خورشید عظمای ولایت ایستاده است و دست هر توطئه‌گر و متجاوز علیه نظام اسلامی را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار