دین را یاری کنید تا خدا شما را یاری دهد

حمایتتان را از حکومت اسلامى که از مورد هجوم بیگانگان و ضدانقلاب قرارگرفته را از همه لحاظ زیاد کنید، دین خدا را یارى کنید تا خدا شمارا یارى کند.
کد خبر: ۴۵۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 22April 2021

دین را یاری کنید تا خدا شما را یاری دهد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت‌آسمان را مجذوب خودکرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هرروز را بانامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن‌همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

شهید سوری در وصیت‌نامه خود آورده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

باید که زخون سرخ، رخ رنگ کنیم تا عرصه بر دشمنان دین تنگ کنیم

باید چو حسین (ع) رهبر عاشورا با خیل یزیدى مسلکان جنگ کنیم

با سلام خدمت فرمانده کل قوا حضرت بقیة‌الله الاعظم روحى له الفدا و آرزوى سلامتى و طول عمر براى نایب برحقش رهبر انقلابمان و با درود بر رزمندگان اسلام و شهدایی ایران.

خدایا لطف و کرمت مرا در این زمان و مکان قرارداد تا از نور هدایت رهبر عزیزم بهره‌جویم و راهم را پیدا کنم. خدایا دل ناقابل من را روشن کردى و از انحراف بازداشتى و کمکم کردى که تو را بشناسم و اگر در این راه سست بودم ولى دستم را گرفتى و عاشق خود کردى.

بدانید و آگاه باشید من این راه را به‌طور آزاد و کاملاً مختار و با شناخت و تفکر انتخاب کردم، چون برایم ثابت‌شده و باور شده شهیدان نمی‌میرند وزنده و جاویدند به مصداق این آیه که می‌فرماید و لا تحسین الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

آرى شهادت رستگارى و حیات ابدى است براى خود شهید. شهادت تزریق خون است بر پیکر اجتماع، اگر اجتماعى بخواهد زنده و سالم باشد و حرکت فى سبیل الله داشته باشد باید بهاى آن را هم بپردازد، چنین جامعه‌اى مسلماً و یقیناً باب طبع و میل ابر جنایتکاران و مردم سودجو و دنیاپرست نیست و لذا از همه سو و به هر قیمتى که شده به‌وسیله دشمنان خدا و رسول مورد اذیت و آزار قرار خواهد گرفت چراکه نابودى خودشان را در پیشرفت دین خدا و برقرارى حکومت عدل الهى مى‌دانند.

خط سرخ و خونین اسلام و خصوصاً تشیع به گواهى شهیدان سراسر تاریخ همیشه در مقابل ظلم و ستم و فساد طاغوت‌ها ایستاده و مبارزه کرده و نداى هیهات من الذله را سر داده و مرگ خونین را بهتر از زندگى ذلت‌بار دانسته که این است ارزش انسانیت و این است نقش شهیدان راه خدا که تاریخ را با خون خود ورق زده و مزین مى‌کنند.

شهید این راه را انتخاب می‌کند تا به این حرکت الهى سرعت بیشترى بدهد تا هر چه زودتر ظلم و ستم از روى زمین ریشه‌کن شود و تمام ظالمین و ستمگران روى زمین با عنایت خدا و به‌وسیله حکومت اسلامى محو و نابود بشوند و درنتیجه بیچارگان و مستضعفین مظلوم از زیر بار ظلم بیرون بیایند و آزاد زندگى کنند.

عزیزان توصیه مى‌کنم به شما که مسئولیت خودتان را که رساندن پیام خون شهیدان است به‌خوبی ادا کنید تا خدا از شما راضى و خشنود باشد. از خودتان ضعف نشان ندهید و شیون و زارى نکنید که دشمنان از دیدن این‌همه ضعف خوشحالى مى‌کنند.

ناراحت نباشید عزمتان را جزم کنید و قلب‌هایتان را جایگاه خدا سازید سرهایتان را به خدا عاریه بدهید و بر دشمنان خدا و رسول خدا بخروشید که دیر نیست روز نابودى آن‌ها و پیروزى شما و ظهور آقا امام زمان (عج).

امام و رهبر انقلاب امام خمینى را همچون قلب‌هایتان نگهدارى و یارى کنید حمایتتان را از روحانیت در خط امام و دولت و حکومت اسلامى را که هم‌اکنون از اطراف‌واکناف مورد هجوم بیگانگان و ضد انقلابیون و دشمنان خدا قرارگرفته از همه لحاظ زیاد کنید و در حل مشکلات سهیم باشید و دین خدا را یارى کنید تا خدا هم شمارا یارى کند.»

منبع: فارس  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار