پیام تسلیت مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل درپی درگذشت جانباز «محمدی دوست»

«علی واحد» با صدور پیامی درگذشت فرمانده و جانباز دفاع مقدس استان اردبیل «اژدر محمدی دوست» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ - 22April 2021

مدیر کل پیام تسلیت حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل درپی درگذشت جانباز «اژدر محمدی دوست»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با صدور پیامی درگذشت شهادت گونه فرمانده و جانباز دفاع مقدس استان اردبیل «اژدر محمدی دوست» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

به نام خدا

«بازگشت همه به سوی اوست»

درگذشت شهادت گونه اسوه صبر و تقوی، جانباز هشت سال دفاع مقدس، فرمانده غیور و رزمنده شجاع و نستوه لشکر همیشه قهرمان 31 عاشورا حاج «اژدر محمدی دوست» دل همرزمان و دوستانش را به درد آورد.

او که همواره در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی پیشگام بود و با وجود جراحات متعدد ناشی از حضور در جبهه‌ها در صف مقدم خدمت به نظام اسلامی در سنگرهای مختلف مدیریتی قرار داشت امروز ناباورانه چشم از جهان فروبست و به یاران شهیدش پیوست.

اژدر محمدی دوست نمونه‌ای تجسم یافته از رزمنده‌ای دلیر، مدیری خدوم، ایثارگری صبور و پدری مهربان برای خانواده و دوستانش بود. فداکاری های آن مرد خستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدس و پس از آن بر کسی پوشیده نیست و فقدانش داغ همرزمان شهیدش را تازه کرد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل درگذشت این فرمانده جانباز و مدیر توانا را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثارگران، همرزمان آن قهرمان مجاهد، مردم شریف و قدرشناس استان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته از درگاه باعظمت الهی رحمت واسعه برای آن عزیز سفر کرده آرزو داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها