یادداشت/ علی اسماعیلی

سپاه پاسداران در تمام بحران‌ها در کنار ملت است

امروز سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها مانند سیل و زلزله، مشکلات معیشتی و اقتصادی در کنار ملت هستند.
کد خبر: ۴۵۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ - 22April 2021

سپاه پاسداران در تمام بحران‌ها در کنار ملت  است

گروه استان‌های دفاع‌پرس- علی اسماعیلی؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تا کنون نقش بی‌بدیلی در حفاظت از مرز ها و کیان جمهوری اسلامی  داشته است. با مرور تاریخ انقلاب اسلامی در می‌یابیم سپاه پاسداران  در کوتاه کردن دست دشمنان و منافقین داخلی و خارجی از دامان  جمهوری اسلامی ایران خوش در خشیده اند.

نقش مستقیم سپاه و بسیج در هشت سال دفاع مقدس و  حماسه آفرینی ها، رشادتها و ایثار گریهای رزمند گان سپاهی در کنار سایر رزمندگان کسی پوشیده نیست.

در گذر زمان حوادث مختلفی بر کشور متحمل شده است که  سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی  با تابعیت از ولی فقیه زمان خود حرکت کرده  و به طور کامل گوش به فرمان ولی فقیه بوده و  کارنامه  درخشانی را به جای گذاشته است.

یکی دیگر از کارهای سپاه پاسداران حضور در منطقه و دفاع از حرم اهل بیت (ع) عربستان و آمریکا این دو کشور را اشغال نموده و به حریم آل‌الله تجاوز می‌کردند که حضور آگاهانه، شجاعانه پاسداران و بسیجیان، فتنه دجال‌های زمان را از نطفه خاموش و باعث شد ایران در یک جنگ نیابتی در سوریه و عراق پیروز شود و مدافعان حرم مدال افتخار فتح را برگردن بی‌ندازند.

حضور سپاه پاسداران در اموری مثل تشکیل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به عنوان دست قدرتمند نظام در منطقه است دیده می شود. این قرارگاه مجموعه توانمندی است که توانسته موفق عمل کند.

حضور نیروهای مخلص سپاهی در سیل، زلزله، بلایای طبیعی در کنار مردم و تشکیل گروه های جهادی مردم محور در سالیان اخیر  باعث رویش جوان‌گرایی در این نهاد شده است  و جوانان سراسر ایران با تشکیل گروه‌های جهادی در زمینه ساخت مسکن، مدرسه، کمک های معیشتی، در سیل و زلزله در کنار نهادهای حمایتی بوده و به صورت قابل توجهی مشکلات مردم را حل می کنند.

در منطقه ای قرار داریم که احتمال نفوذ بیگانگان، اشرار و تروریست وجود دارد. اما این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  است که توانسته به همراه دیگر نهاد های امنیتی همانند ارتش ، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و مرزبانی امنیتی مثال ما زدنی در کشور ایجاد کند که در سراسر دنیا نمی‌توان مشابه آن را پیدا کرد.

امروز نیروهای مختلف سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها مانند سیل و زلزله، مشکلات معیشتی و اقتصادی  در کنار مردم هستند و در تامین امنیت پایدار، اشتغالزایی، دفاع از کشور های مظلوم منطقه و تشکیل بسیج مردمی به خوبی ایفای نقش می‌کنند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار