جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع):

دولت به خط 2 قطار شهری مشهد نگاه ملی داشته باشد

فرماندهان و پاسداران سپاه امام رضا (ع) از خط 2 قطار شهری مشهد و مرکز کنترل ترافیک بازدید کردند.
کد خبر: ۴۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ - 22April 2015

دولت به خط 2 قطار شهری مشهد نگاه ملی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، سردار غیاثی جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جریان بازدید از خط 2 قطار شهری مشهد گفت: در مدت مدیریت جدید شهرداری مشهد اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که از جهاتی قابل قیاس با گذشته نیست و بهنوعی خدمت جهادی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم همه زمینههای پشتیبانی و حمایت از اجرای این پروژه ملی فراهم شود تا شهرداری مشهد بتوانند در زمانبندی اعلامشده اقدامات لازم را به سرانجام برساند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: در بعضی از نقاط خط 2 قطار شهری حتی بیش از برنامه زمانبندی تلاش و همت دیده میشود که این نشان از اراده والای کارکنان زحمتکش و خدوم شهرداری مشهد درزمینهٔاحداث این سیستم حملونقل ریلی است.

سردار غیاثی افزود: نگاه دولت باید به پروژه خط 2 قطار شهری مشهد ملی باشد تا هرچه زودتر به سرانجام برسد و زائران و مجاوران حضرت علی ابن موسیالرضا (ع) از آن بهرهمند گردند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح ملی و استان باید حمایتهای لازم از این پروژه صورت بگیرد تا مشهد که نگین شهرهای مذهبی کشور محسوب میشود از حداقل خدمات و زیرساختهای رفاهی بهرهمند باشد، همچنین مردم نیز باید از فعالیت زیرزمین قطار شهری آگاه باشند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان سخنانش اظهار کرد: مدیران شهرداری مشهد اعلام کردند که احداث هر کیلومتر از خطوط قطار شهری بالغبر 140 میلیارد تومان هزینه دارد و مجموع آن قطعاً مبلغ سنگینی را شامل میشود به همین منظور دستگاهها و ارگانهای مختلف استان و کشور باید در صورت توانبخشی از این هزینهها را در قالبهای مختلف اعتباری به مشهد تزریق کنند تا هر جه زودتر شاهد اجراشدن خطوط بعدی قطار شهری باشیم.

نظر شما
پربیننده ها