پیام تبریک ارشد نظامی آجا به مناسبت سالروز تأسیس سپاه؛

سپاه برآمده از انقلاب و بازوی پرتوان نظام است

امیر سرتیپ «آذریان» به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ - 22April 2021

سپاه برآمده از انقلاب و بازوی پرتوان نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج صلابت و آمادگی، آماده انجام وظایف خود هستند و در این میان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب از زمان تأسیس خود خدمات شایسته‌ای را به کشور ارائه کرده است.

نزدیکی روز ارتش و روز تشکیل سپاه که هردو حاصل صدور فرمانی تاریخی از سوی امام راحل (ره) است، نقطه آغاز وحدت و همدلی با برادران ما در سپاه پاسداران بود و امروز با گذشت 42 سال از این فرمان، سپاه و ارتش به عنوان دو برادر و هم‌سنگر در زمینه‌های مختلف در کنار هم در خدمت انقلاب بوده‌اند.

سرداران و رزمندگان ارزشمندی با خون خود در لباس سپاه پاسداران به انقلاب و نظام خدمت کردند تا این نهاد بتواند در عرصه‌های نظامی، فرهنگی و صدور انقلاب با موفقیت گام بردارد. بنده به نمایندگی از سوی هم‌رزمانم در قرارگاه شمال‎شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را به جامعه عزت مدار سپاهیان کشور به ویژه فرماندهان و کارکنان این نهاد در منطقه شمال‌شرق تبریک گفته و آرزوی توفیق روزافزون برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا را خواستارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار