عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

چشم تیز بین سپاه امروز مشکلات و نیازهای کشور و ملت را به خوبی می‌بیند

حجت الاسلام «سلیمی» گفت: چشم تیز بین سپاه امروز مشکلات و نیازهای کشور و ملت را به خوبی می‌بیند و افتخارات فراوانی در طول این سال‌ها برای کشور به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۴۵۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ - 22April 2021

چشم تیز بین سپاه امروز مشکلات و نیازهای کشور و ملت را به خوبی می بیند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت الاسلام«علیرضا سلیمی» نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تاسیس یک نیروی ولایی ،مردمی و انقلابی بوده و سپاه را افرادی که از بدنه جامعه بودند و اخلاص ویژه ای که داشتند تاسیس کردند و کسانی هم که در طی این سال ها به سپاه پیوستند از جوانان انقلابی،متدین و ولایتمدار بودند که همین باعث شده سپاه مردمی ترین نیرو باشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: سپاه پاسداران از همان ابتدای تاسیس هرکجا که کشور نیاز داشته با اقتدار در میدان ورود پیدا کرده و توانسته بزرگترین و اثربخش ترین اقدامات را انجام دهد.

وی افزود:سپاه پاسداران یک نیرویی است که هرکجا که می بیند کشور نیاز دارد بر اساس آن نیاز به میدان ورود می کند و با این رویکرد توانسته تمام توطئه ها را خنثی کند.

سلیمی بیان کرد: دفاع مقدس، سازندگی، عمران و آبادانی،عرصه های علمی و پژوهشی، دفاعی و امنیتی، محرومیت زدایی و فرهنگی تنها نمونه های کوچکی از حضور موفق سپاه در عرصه های مختلف است.

وی با بیان اینکه سپاه بدون چشم داشت در بسیاری از عرصه های مختلف ، کشور را از نیازمندی ها برطرف کرده و توانسته ایران اسلامی را در بسیاری از حوزه ها توانمند سازد،گفت:پروژه خودکفایی ملی که در سراسر کشور توسط سپاه در عرصه های مختلف اجرا شده بخشی از توانمندی سپاه را به رخ کشانده و اگر سپاه نبود تحریم ها آسیب جدی به کشور وارد می کردند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس افزود: در طول یکسال گذشته ورود سپاه به عرصه بهداشت و درمان و مبارزه با بیماری توانسته بسیاری از آسیب ها و تهدیدات کرونا را رفع کند.

وی تأکید کرد: سپاه پیوسته در میدان های مختلف برای رفع مشکلات مردم حضور دارد و این مسئله در حوزه محرومیت زدایی بسیار چشمگیر است چراکه در حوزه انتخابیه خود بنده وقتی به دورافتاده ترین روستاها مراجعه می کنیم به وضوح خدمت رسانی بی منت سپاه و بسیجیان دلاور را مشاهده می کنیم.

سلیمی با بیان اینکه چشم تیز بین سپاه امروز مشکلات و نیازهای کشور و ملت را به خوبی می بیند،افزود:سپاه افتخارات زیادی در طول این سال ها با مردم داری و مردم یاری برای کشور به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: نهضت کمک مومنانه که در طی این یک سال اخیر راه افتاده سپاه پاسداران در آن خوش درخشیده و توانسته بخشی از خسارت های وارد شده به خانواده ها را جبران کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خاطر نشان کرد: همچنین سپاه با تهیه و اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی کارکردهای سپاه و بسیج را نشان داد و الگویی مناسب برای مقابله با بیماری ارائه کرد و درود می فرستیم به همه سربازان امام زمان(عج)، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در سپاه عزیز و آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون برای همه آنها داریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها