پیام تبریک ارشد نظامی آجا در شمالغرب به مناسبت سالروز تاسیس سپاه:

ابتکار امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران صیانت از نظام اسلامی بود

امیر «میرزایی» در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ابتکار راهبردی حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس سپاه در واقع ظرفیت‌سازی برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن بود.
کد خبر: ۴۵۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ - 22April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» فرمانده لشکر 21 حمزه (س) آذربایجان، با صدور پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام امیر میرزایی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ابتکار راهبردی حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس سپاه در واقع ظرفیت‌سازی برای تضمین پاسداری از انقلاب و دفاع همه جانبه از استقلال، امنیت ملی، ارزش‌ها و دستاوردهای این انقلاب عظیم و تاریخ ساز با نقش‌آفرینی حماسی و عاشورایی پاسداران برخاسته از متن مردم و انقلاب بود که در واقع تربیت یافتگان مکتب حسین بن علی (ع) و فرهنگ با عظمت کربلا در طی دوران به‌شمار می‌روند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که همپای انقلاب متولد و مسئولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب ، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه ای درخشان ، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است.

سپاه عزیز سال‌های اولیه انقلاب، جنگ هشت ساله استکبار جهانی، مقابله با فتنه‌ها و عناصر خود فروخته و در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی و کمک به اقشار مختلف مردم در حوادث و بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله و بیماری نفس گیر اخیر نقش بی بدیلی داشته و افتخار بزرگی را برای نظام و ملت ایران رقم زده است که به اعتراف دوست و دشمن اگر تلاش‌های ممتاز این نهاد انقلابی و مردمی نبود سرنوشت نظام و انقلاب به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای عزیز ایران اسلامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت برادران عزیز سپاه اسلام و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی
ارشد نظامی آجا در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار