مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تأکید کرد؛

ایجاد فضایی رقابتی میان دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

جلسه فصلی رابطین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ - 22April 2015

ایجاد فضایی رقابتی میان دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، در این جلسه عابدین عابدیمقدم بنیاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار داشت: اگر قرار باشد همکاری جانانه و همه جانبهای میان دولت و ملت برقرار شود گل سرسبد این همکاری خانوادههای معزز شهدا و ایثارگران هستند.

عابدیمقدم تصریح کرد: اگر قرار باشد اعتمادی میان خانوادههای شهدا و دولت برقرارشده و باقی بماند باید توجه داشته باشیم که این نظام ثمره خون شهداست و خدمترسانی و همدلی با جامعه ایثارگری میتواند در این اعتمادسازی مؤثر باشد.

وی با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته دستگاههای اجرایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و ما امروز باید با ترویج فرهنگی که آنها در راستای ترویج آن جان خود را از دست دادند قدم برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت برای نظام و امنیت این نظام حیاتی است و ترویج این فرهنگ میتواند سیاستگذاری در تمام دستگاههای اجرایی را با موفقیتهای بیشتری روبرو کند.

عابدیمقدم خاطرنشان کرد: مادامیکه فرهنگ ایثار و شهادتطلبی در جامعه ایرانی ارزشمند است دشمن نمیتواند کوچکتریننگاه متجاوزانهای به این آبوخاک داشته باشد و این فرهنگ پشتیبان مردم ماست.

وی با اشاره به تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ریاست این شورا را استاندار خراسان رضوی و دبیر آن را مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بر عهده دارد و ستاد آن در بنیاد استان مستقر است.

وی افزود: در نظر داریم جلسات بیشتری را با نمایندگان ایثارگران داشته باشیم و برای عملیاتی کردن برنامههای این شورا فضایی رقابتی در میان دستگاههای اجرایی ایجاد شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار