رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد؛

کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه با آمادگی کامل بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی

سردار زهرایی گفت: ۱۳۵ گروه جهادی استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع زلزله برای حضور در شهرستان گناوه در خصوص کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و اعزام به منطقه زلزله‌زده، اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰ - 24April 2021

کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه با آمادگی کامل بسیج سازندگی و گروه‌های جهادیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه از همه ظرفیت‌های موجود خود استفاده خواهد کرد.

زهرایی گفت: سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) و تیم واکنش سریع جهادگران شهرستان گناوه در مرحله اول خدمت رسانی به زلزله زدگان در منطقه حاضر شده و با خدماتی همچون آواربرداری، خدمات پزشکی و سلامت، همیاری هلال احمر، توزیع غذای گرم و بسته معیشتی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی اظهار کرد: ۱۳۵ گروه جهادی استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع زلزله برای حضور در شهرستان گناوه در خصوص کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و اعزام به منطقه زلزله‌زده، اعلام آمادگی کرده‌اند.

زهرایی افزود: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برای مواردی همچون تشکیل گروه‌های امداد و نجات و اسکان موقت آسیب‌دیدگان اقدامات لازم را پیش‌بینی کرده و آمادگی خود را برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده و اسکان دائم اعلام می‌کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: درهمه لحظات در کنار مردم خواهیم بود و به کمک سایر دستگاه‌ها و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت ها، به یاری مردم زلزله زده گناوه می‌شتابیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار