سردار ساجدی‌نیا خبر داد:

کشف صد کیلو مواد مخدر در عملیات پلیس پایتخت/ دستگیری 360 خرده فروش طی 2 هفته

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۹۰ نفر در عملیات دیشب پلیس و کشف ۱۰۰ کیلو مواد مخدر و ۳۲۱ هزار قرص ترامادول خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ - 22April 2015

کشف صد کیلو مواد مخدر در عملیات پلیس پایتخت/ دستگیری 360 خرده فروش طی 2 هفته

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، سردار حسین ساجدینیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: سومین مرحله طرح برخورد با خردهفروشان در سطح تهران بزرگ اجرایی شد و در طول دو هفته گذشته، در مجموع 360 نفر خردهفروش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به انجام عملیات دیشب پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اشاره و تصریح کرد: در عملیات دیشب 90 نفر به همراه 100 کیلو مواد مخدر و 312 هزار عدد قرص ترامادول دستگیر شدند؛ قرصهای ترامادول به صورت قاچاق وارد کشور شده بود و پلیس مبارزه با مواد مخدر، آن را کشف و ضبط کردند.

وی به کشف یک و نیم تن انواع مواد مخدر در تهران از اول امسال تاکنون خبر داد و گفت: این طرح همچنان ادامه دارد، اما مشکل اصلی ما معتادین کارتن خواب در سطح شهر تهران هستند، این موضوع هم دغدغه مردم و هم دغدغه پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی با انتقاد از مسئولان به دلیل عدم تأمین کمپ مناسب برای جمعآوری معتادان، تصریح کرد: تقریباً در بهمنماه اعلام شد که تعدادی از کمپها آماده هستند ولی تا این ساعت خبری از آنها نشده است، چرا که عمده بحث ما معتادان کارتنخواب در سطح شهر هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در 90 درصد مصاحبههایم اعلام کردم که کار ما همواره زیادتر میشود، چرا که بعضی از این افراد را برای چندمین بار دستگیر میکنیم، چرا که کمپ ایجاد نشده است.

وی گفت: 35 پاتوق را تاکنون شناسایی و پاکسازی کردهایم، اما چون کمپ ایجاد نکردهاند باید با فروشندگان برخورد کنیم و مردم مطمئن باشند که پلیس در برخورد جمعآوری فروشندگان و معتادان همواره تلاش خواهد کرد.

وی به بحث سرقت پرداخت و خاطرنشان کرد: سرقت در تهران بزرگ تا این لحظه 13 درصد کاهش داشته و این وضعیت خوبی را نشان میدهد؛ البته ما گشتیهای خود را افزایش دادهایم تا مردم احساس امنیت خوبی را شاهد باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار