بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت سالروز شکست آمریکا در طبس؛

واقعه طبس نشان داد که انقلاب اسلامی مورد عنایت و لطف الهی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ - 24April 2021

واقعه طبس نشان داد که انقلاب اسلامی مورد عنایت و لطف الهی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

پنجم اردیبهشت ماه یادآور یکی از حوادث الهام‌بخش و عبرت‌انگیز در تاریخ دشمنی و کینه‌توزی آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

پس از شکست خفت بار شیطان بزرگ در حماسه تسخیر لانه جاسوسی، آمریکایی‌ها با اطمینان به نیروهای به اصطلاح! ویژه ارتش این کشور (دلتا فورس) عملیاتی را با هدف آزادسازی جاسوسان خود طراحی و اجرا کردند؛ اما غافل از اینکه این بار ماجرای حمله لشکر ابرهه به کعبه در عمق صحرای طبس در ایران تکرار می شود و ارتش پوشالی آمریکا توسط ذرات شن زمین‌گیر خواهد شد.

این حادثه ثابت نمود که انقلاب اسلامی ایران به یمن وجود امام خمینی (ره) مورد عنایت و لطف الهی بوده و صد البته که هیچ نیرویی بالاتر از یدالله نیست.

روایت توفان شن در صحرای آرام طبس، نشان از اراده عظیم خداوند دارد که کم ارزش ترین آفریده های خود را برای سرنگونی کفر و ستم استفاده می کند تا یکی از رسواترین و افتضاح ترین توطئه های شکست امپریالیسم آمریکا در تاریخ ثبت گردد و این کشور را نزد افکار عمومی جهانیان حقیر ساخت.

تحریم‌های ظالمانه و شکست خورده نظام سلطه و استکبار علیه انقلاب اسلامی ایران‌، همچنان با درایت‌، تدبیر و هوشمندی مقام معظم رهبری و هوشیاری نظام اسلامی و ملت ایران نتیجه‌ای جز رسوایی‌، شرم ساری و بی‌آبرویی برای آنان نداشته است و سردمداران کاخ سفید دیر یا زود باید این حقیقت را بپذیرند که می‌بایست تسلیم محض اراده تسخیر ناپذیر ایران اسلامی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار