عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس:

اعلام رسمی خروج نظامیان آمریکا از افغانستان فرار از فشار افکار عمومی دنیاست

بیگی گفت: اعلام رسمی خروج نظامیان آمریکا از افغانستان توسط بایدن فرار از فشار افکار عمومی در راستای اشغالگری این کشور است.
کد خبر: ۴۵۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ - 24April 2021

اعلام رسمی خروج نظامیان آمریکا از افغانستان فرار از فشار افکار عمومی دنیا است.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «احمد علیرضابیگی» نماینده مردم تبریز در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسئولان کاخ سفید طی سال‌های گذشته به‌صورت مستمر نسبت به خروج از کابل اظهاراتی را بیان کردند، اما در واقعیت رفتار دیگری را انجام دادند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به عبارتی روسای جمهور ایالات‌متحده با طرح چنین مسائلی می‌خواهند فشار افکار عمومی را نسبت به تجاوز و اشغالگری‌شان در افغانستان بکاهند.

وی ادامه داد: همچنین باید یادآور شد واشنگتن هیچ‌گاه قصد خروج از افغانستان را نخواهد داشت، زیرا همواره تلاش می‌کنند در نزدیک‌ترین حالت ممکن به کشورمان قرار داشته باشند؛ بر این اساس مشاهده می‌شود آمریکایی‌ها در برخی از کشور‌های اطرافمان دارای پایگاه نظامی هستند یا حضور نظامی دارند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور در افغانستان برای آمریکا نقش راهبردی دارد، خاطرنشان کرد: به عبارتی آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با عناوین مختلفی در این کشور باقی بمانند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار