جانشین فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد در اقشار بسیج:

فرهنگ مطالبه‌گری باید بیش از پیش در جامعه کارگری نهادینه شود

سرهنگ «محدث» کاهش معوقات کارگری از چهار ماه به دو ماه را از جمله اقدامات انجام‌شده در اسفند سال گذشته توسط بسیج کارگری استان یزد دانست و گفت: فرهنگ مطالبه‌گری باید بیش از پیش در جامعه کارگری نهادینه شود.
کد خبر: ۴۵۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ - 24April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حمیدرضا محدث» جانشین فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد در اقشار بسیج، در نشست خبری که امروز (شنبه) به‌منظور بزرگداشت هفته کار و کارگر، در سالن بسیج نظام مهندسی استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند و حمایت از آن‌ها باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

اهمیت تولید و نقش جامعه کارگری در تحقق شعار سال است/ کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند

وی با بیان این‌که شعار امسال، مثل سال‌های گذشته بیانگر اهمیت افزایش تولید و نقش جامعه کارگری در تحقق این مهم است، افتتاح مرکز تخصصی مشاوره و اشتغال را از جمله برنامه‌های امسال در استان یزد دانست و گفت: بسیج پیگیر مطالبات به حق قشر کارگری در استان یزد است.

محدث اجرای طرح «شهید سلیمانی» با هدف ارتقای سلامت و ایمنی جامعه کارگری، برگزاری یادواره شهدای کارگر، تجلیل از کارگران نمونه، اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه و برگزاری شیفت ایثار را از جمله اقدامات انجام‌شده و در دستور کار سازمان بسیج کارگری استان یزد عنوان کرد.

اهمیت تولید و نقش جامعه کارگری در تحقق شعار سال است/ کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند

«محدث» پایش بیش از ۱۴ هزار کارگر در سطح استان، کمک به تبدیل ۱۲ خط تولید برای تهیه ماسک، تهیه و توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی بین اعضای جامعه کارگری و برگزاری شیفت ایثار با مشارکت چهار هزار نفر از اعضای بسیج کارگری استان را از دیگر اقدامات انجام شده بسیج کارگری استان یزد برشمرد.

وی با بیان این‌که در حال حاضر ۱۲ هزار کارگر در استان یزد تحت پوشش بسیج جامعه کارگری هستند، افزود: ۱۰۷ پایگاه مقاومت بسیج کارگری در هفت هزار واحد صنعتی و تولیدی ساماندهی شدند.

جانشین فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد در اقشار بسیج، کاهش معوقات کارگری از چهار ماه به دو ماه را از جمله اقدامات انجام‌شده در اسفند سال گذشته دانست و بیان کرد: فرهنگ مطالبه‌گری باید بیش از پیش در جامعه کارگری نهادینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار