فرمانده ناجا:

تلاش‌های بی‌منت مدافعان سلامت تداعی‌گر جانفشانی‌های رزمندگان در دفاع مقدس است

سردار اشتری گفت: امروز تلاش‌های شبانه‌روزی، دلسوزانه و بی‌منت مدافعان سلامت با روحیه جهادی و انقلابی، در راستای خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی تداعی‌گر جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۵۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ - 24April 2021

تلاش‌های بی‌منت مدافعان سلامت تداعی جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در پیامی فرارسیدن هفته سلامت را تبریک گفت و از زحمات بی شائبه کادر درمان که این روز‌ها از آن‌ها به عنوان مدافعان سلامت یاد می‌شود، تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

هفته سلامت فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تلاش‌های بی شائبه و ارزنده بخش سلامت کشور که این روز‌ها با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و زحمات بی دریغ، از آن‌ها به عنوان «مدافعان سلامت» یاد می‌شود.

امروز تلاش‌های شبانه روزی، دلسوزانه و بی منت مدافعان سلامت با روحیه جهادی و انقلابی، در راستای خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی تداعی جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

امید است با شعار جهانی «ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر» و با وجود تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنین همدلی و همراهی مردم شریف ایران اسلامی، بزودی شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کشور باشیم ان شاءالله. 

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بی دریغ خادمان بخش سلامت کشور، صبر، استقامت و سربلندی و توفیقات روزافزون را برای کلیه کادر درمان از خداوند متعال در ظل عنایات امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» خواستارم؛ برادران و خواهران شما در نیروی انتظامی به عنوان مدافعان امنیت همچنان همگام، همراه و پشتیبان جامعه پزشکی و پرستاران خواهند بود و در جهت سلامتی، سربلندی و عزت مردم شریف ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار