رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مهم‌ترین دغدغه ایثارگران با استخدام فرزندان آنها مرتفع می‌شود

اوحدی گفت: مهم‌ترین دغدغه فرزندان شهدا موضوع اشتغال است و با تلاش‌های صورت گرفته مقرر شده است تا ۲۰ هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد به زودی استخدام شوند.
کد خبر: ۴۵۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 24April 2021

مهم‌ترین دغدغه ایثارگران با استخدام فرزندان آنها مرتفع می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی با همسران شهدای هیئت فرزندان شاهد امامزاده صالح (ع) با اشاره به نگاه عمیق رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد‌ظله‌العالی) به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: امروز بزرگترین دغدغه بنیاد شهید و امور ایثارگران، حل مشکلاتی است که جامعه ایثارگری با آن مواجه است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت حل مشکلات فرزندان شهدا، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دغدغه ایثارگران با استخدام فرزندان آن‌ها مرتفع می‌شود و طبق برنامه ششم توسعه، دولت موظف است تمام فرزندان شهدا را تا پایان برنامه استخدام کند که با تلاش‌های صورت گرفته مقرر شده است تا ۲۰ هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد به زودی و پس از برگزاری آزمون، استخدام شوند.

اوحدی نقش تشکل‌های شاهد و ایثارگر برای کمک به جامعه ایثارگری را مهم دانست و گفت: باید حق خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادا شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مسیر نقش مهمی دارد. برای استیفای حقوق جامعه ایثارگری، تشکل‌ها به بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کنند چرا که قداست بنیاد به خاطر ایثارگران و خانواده‌های شهدا است و اگر شأن ایثارگران حفظ شود قداست بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حفظ می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مشکلاتی که برای حل مسائل جامعه ایثارگری در جامعه وجود دارد، خطاب به خانواده‌های معظم شهدا گفت: حفظ ارزش‌های شهدا از رسالت‌های ماست و از آنجا که شما خانواده‌های معظم شهدا پشتوانه این نظام اسلامی هستید، تقاضای ما این است که ما را برای حل مشکلات یاری کنید.

معاون رئیس جمهور در این نشست با بیان اینکه شهدا راه سعادت را طی کردند، افزود: با توجه به اینکه نزدیک ایام شب‌های قدر هستیم امیدواریم در این شب‌ها که ارزش آن از هزاران شب بیشتر است ما نیز در مسیری باشیم که شهدا آن را طی کردند.

در این نشست همسران شهیدان «تولایی»، «افشاریان»، «قلیچ‌خانی»، «غلامی» و «عرب قشایی» و فرزند خلبان شهید «شمشادیان» حضور داشتند و به بیان برخی مسائل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پرداختند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار