بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس؛

حادثه طبس آیینه شکست و ناتوانی توطئه‌های کاخ سفیدنشینان در برابر انقلاب اسلامی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ - 24April 2021

حادثه طبس آیینه شکست و ناتوانی توطئه‌های کاخ سفید نشینان در برابر انقلاب اسلامی  است

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت 5 اردیبهشت سالروز  شکست حمله نظامی آمریکا به طبس بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«وَ مَکرُوا مکْراً و مَکَرْنا مکراوهُمْ لا یَشْعرونَ»

پنجم اردیبهشت ماه یادآور یکی از حوادث عبرت‌انگیز در تاریخ دشمنی و کینه‌توزی آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

روزی که آمریکای جنایتکار بار دیگر در دستیابی به دسیسه‌ها و توطئه‌های شوم خود ناکام ماند و با اراده خداوند متعال شکست خفت بار دیگری را متحمل شد.

ماجرای طبس نماد برخورداری ملت مجاهد و انقلابی ایران اسلامی از نصرت غیبی الهی و آیینه شکست و ناتوانی توطئه‌های کاخ سفیدنشینان در برابر انقلاب اسلامی  است.

در پنجم اردیبهشت 1359 عملیات نظامی آمریکا به ایران، در طبس با اراده الهی و امدادهای غیبی خداوند به شکست مفتضحانه‌ای منجر شد، شکستی که با گذشت بیش از چهار دهه هنوز کابوس دهشتناک آن برکاخ سفید سایه افکنده و هراس و وحشت وصف‌ناپذیری را برای دولتمردان آمریکا یادآوری می‌کند.

حافظه تاریخی ملت ایران و جهانیان گواهی می‌دهد راهبردها، سیاست‌ها و  توطئه های رنگارنگ  و ظالمانه نظام سلطه و استکبار و در رأس آن امریکای جنایتکار علیه ایران اسلامی به دلیل اتکال ایرانیان به قدرت لایزال پروردگار متعال و تأسی به ولایت فقیه و رهبری پیامبرگونه انقلاب اسلامی و هوشمندی، هوشیاری و حضور در صحنه مردم عزیزمان با شرمساری و بی‌آبرویی برای سردمداران کاخ سفید همراه بوده است.

مقایسه  بیش از چهار دهه رشد، افتخار و بالندگی جمهوری اسلامی ایران با شکست‌های متعدد ارتش آمریکا که در طول این سال‌ها ، به روشنی بن بست استراتژیک آمریکا را در قبال ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان منطقه نمایان می‌سازد.

لازم است که مسئولین، نویسندگان، هنرمندان، اصحاب رسانه و ... با برجسته سازی همیشگی میدان‌های شکست و رسوایی شیطان بزرگ در آوردگاه‌های مصاف با ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی، نقش خویش را در آگاه کردن و بصیرت افزایی جوانان در خصوص اوج دشمنی‌های آمریکا و هم پیمانانش و دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مبارزه با دسیسه‌های آنها، بخوبی ایفا کنند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ضمن گرامیداشت سالروز این واقعه، یاد و خاطره شهید منتظر قائم را گرامی می‌دارد و از خداوند متعال سربلندی عزت و اقتدار  بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران و   سرنگونی استکبار جهانی را مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار