تاکید استاندار کرمان بر اختصاص بخشی از هزینه و وقت دستگاه‌ها به حوزه دفاع مقدس

زینی وند فعال بودن در زمینه دفاع مقدس را وظیفه شرعی و اخلاقی همه دستگاه‌ها خواند و گفت: باید بخشی از هزینه‌ها و وقت خود را به شهدا و دفاع مقدس اختصاص دهیم.
کد خبر: ۴۵۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ - 24April 2021

تاکید استاندار کرمان بر اختصاص بخشی از هزینه و وقت دستگاه ها به حوزه دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علی زینی وند» استاندار کرمان، شنبه چهارم اردیبهشت در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس با اشاره به اهمیت تدوین و انتقال اسناد دفاع مقدس به نسل جوان، در این رابطه هم پوشانی میان دستگاه‌های مرتبط برای جلوگیری از موازی کاری و انتشار چند اثر پیرامون یک شهید و یا عدم انتشار هیچ اثری درباره یک شهید دیگر را مهم خواند.

وی با تاکید بر اینکه کتاب شهدا باید بر اساس فرمت مشخص و در شان شهدا تهیه و چاپ شود، گفت: جذابیت در این زمینه برای نسل جوانی که امروز تحت تاثیر شبکه های مجازی و حتی تبلیغات سوء دشمنان هستند بسیار مهم است.

استاندار کرمان فعال بودن در زمینه دفاع مقدس را وظیفه شرعی و اخلاقی همه دستگاه ها خواند و تصریح کرد: باید بخشی از هزینه ها و وقت خود را به شهدا و دفاع مقدس اختصاص دهیم.

وی در ادامه، موضوع ساماندهی شهدای گمنام را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه حوزه عمرانی برنامه مفصلی در این باره دارد؛ گفت: از ظرفیت بودجه ای و ظرفیت های دیگر استان استفاده شود تا این امر سریع تر به جمع بندی و نتیجه برسد.

وی عنوان کرد: یکی از علت های نیمه کاره ماندن ساماندهی قبور مطهر شهدای گمنام طراحی های پرهزینه است که خود شهدا زینت هستند و  نیمه کاره رها شدن یادمان شهدای گمنام در واقع در شأن شهدا نیست.

زینی وند انجام پژوهش های دقیق در حوزه دفاع مقدس را مهم خواند و ادامه داد: در بحث شهدا باید چند وجهی کار کرد که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر 3 کلید واژه اسلامی، انقلابی و ایرانی تاکید کردند که همه اقشار تحت پوشش داده شوند لذا  نیاز به کار، پژوهش، طراحی و گفتمان جذاب در این زمینه است که باید مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار