مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان خبر داد:

افزایش 30 درصدی اشتغال ایثارگران هرمزگانی در سال 1399

ناوکی گفت: افزایش 30 درصدی اشتغال ایثارگران هرمزگانی از عملکردهای بنیاد شهید در سال 99 نسبت به سال 98 است.
کد خبر: ۴۵۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ - 24April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگان در تشریح عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال در سال 1399  اظهار داشت: رشد 21 درصدی پذیرفته شدگان ایثارگر هرمزگانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1399 حاصل تلاش متقاضیان و مشاوره‌های ارزنده اساتید برجسته بود که با همکاری حوزه تعاون و امور اجتماعی و مرکز مشاوره این نهاد صورت گرفت.

مدیرکل  بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با بیان اینکه در سال 1399 بستر اشتغال 176 نفر از ایثارگران این استان فراهم شد، اظهار کرد: حدود 109 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر جهت اخذ وام‌های خوداشتغالی قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده‌اند که 61 نفر وام را دریافت کرده‌اند و مابقی این عزیزان نیز به زودی از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه 835 فقره وام با مبلغ بیش از 137 میلیارد و 556 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان ایثارگر پرداخت شد، گفت: رفع مشکلات اقتصادی و خوداتکایی جامعه شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف پرداخت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد است که خوشبختانه با افزایش 40 درصدی تسهیلات در سال 1399 نسبت به سال گذشته، بیش از پیش باعث رضایتمندی ایثارگران شد.

ناوکی با تأکید بر اینکه وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به اعضای این صندوق پرداخت می‌شود، افزود: افرادی که واجد شرایط دریافت وام هستند هر ماه شناسایی و به آنان اعلام می‌شود تا برای دریافت وام به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد هرمزگان با اشاره به افزایش 30 درصدی اشتغال ایثارگران هرمزگانی در سال 1399، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی است، اگر مسئولان استانی همچون سال گذشته با این نهاد همکاری کنند انشاءالله امسال نیز بسیاری از ایثارگران جذب خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار