صاحب جلال به دفاع پرس خبر داد

برگزاری همایش "شکوه ایثار" در تجلیل از ائمه جماعات ایثارگر

همایش "شکوه ایثار" در تجلیل از ائمه جماعات ایثارگر تهران پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه در حسینه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ - 22April 2015

برگزاری همایش

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، همایش "شکوه ایثار" در گرامیداشت ائمه جماعات ایثارگر استان تهران فردا پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه از ساعت 8:30 در حسینه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار میشود.

این مراسم در قالب مجموعه برنامه "ستارگان جاوید" کار خود را از اسفندماه سال جاری با شناسایی، تجلیل از ائمه جماعات شهید و تقدیر از خانوادههای شهدا با حضور مرحوم آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، ائمه جماعات استان تهران و خانوادههای شهدا آغاز کرد.

مرکز رسیدگی به امور مساجد در دومین مراسم خود، اردیبهشت امسال با هدف تکریم و شناساندن ائمه جماعات به عنوان عنصر فعال اجتماعی در عرصه معنویت و ایثارگری اقدام به برگزاری همایش "شکوه ایثار" کرده است.

این همایش با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزههای علمیه سراسر کشور و حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار