فرمانده جدید سپاه میناب معرفی شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب ظهر امروز با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶ - 24April 2021

فرمانده جدید سپاه میناب معرفی شدبه گزارش گروه استان‌های دفاع‌پرس، مراسم تودیع و تکریم سرهنگ پاسدار طالب احمدی‌نیا و معارفه سرهنگ حسین درویشی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه میناب ظهر امروز با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم سردار سالاری با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای میناب و نقش و اثربخشی شهدا در امنیت و اقتدار ایران اسلامی، عنوان کرد: شهدای ما در لبیک به فرمان امام راحل (ره) در برابر دشمنان بعثی ایستادند تا تمامیت ارضی کشور و امنیت فراگیر آن حفظ و حراست و تقویت شود و امروز نیز ما گوش به فرمان امام خامنه‌ای آماده مجاهدت د تمامی عرصه‌ها هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: اگر شهدای گرانقدر و شهدای مدافع حرم نبودند ما امروز باید در کوچه‌ها و پس کوچه‌های شهرستان میناب با دشمنان مبارزه می‌کردیم.

وی عنوان داشت: روحیه شهادت طلبی و ایثارگری توانست نهال انقلاب اسلامی را به درختی تنومند بدل کند.

سردار سالاری در بخش دیگری از اظهارات به عمق شقاوت دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران اشاره و افزود: جنایت دشمنان امروز ما در تاریخ بی نظیر بوده است و انسان شرمش می‌آید که کلمه حیوان روی آنان بگذارد، زیرا حیوانات برای بشریت وطبیعت سودمند هستند و اینان هیچ سودی ندارند.

سردار اباذری گفت: ترامپ طرح ترور سردار دل‌ها شهید سلیمانی عزیز را طراحی و اجرا کرد تا دور بعدی رییس جمهور آمریکا شود و محبوب بماند و به زعم خودش فاتحه جبهه مقاومت را بخواند، اما ما امروز صد‌ها قاسم سلیمانی در صحنه داریم و راه حاج قاسم سلیمانی زنده تر، پوینده‌تر و برنده‌تر در جهان هستی پیش م‌رود و این حرکت استمرار دارد.

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان در پایان تأکید کرد: راه ما راه امام حسین (ع) است و تا ما بر این راه و مدار هستیم، هیچ دشمنی در برابر ما یارای ایستادگی ندارد.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدارحسین درویشی به عنوان فرمانده جدید سپاه میناب به حاضرین معرفی شد. وی پیش از این فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار