دریادار سیاری:

نیروی زمینی ارتش از تجربیات دفاع مقدس برای مقابله با تهدیدات استفاده می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش تجربه ارزشمندی از دوران دفاع مقدس دارد و از آن برای مقابله با تهدیدات آینده استفاده می‌کند.
کد خبر: ۴۵۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ - 25April 2021

نیروی زمینی تهدید محور و آینده شناس استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در مراسم تحویل‌دهی و رونمایی از تجهیزات نیروی زمینی ارتش که صبح امروز در سازمان جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: ما به خود می‌بالیم که امروز از جوانان مستعدی برخورداریم که رشته‌های وابستگی به دشمن را با تلاش و خلاقیت و دانش خود از بین برده‌اند.

وی افزود: نیروی زمینی تجربه ارزشمندی از دوران دفاع مقدس دارد و از آن برای مقابله با تهدیدات آینده استفاده می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: امروز نزاجا متوجه تهدیدات آینده نیز هست و ضمن استفاده از تجربیات گذشته، بر تغییرات و تحولات ناشی از گذر زمان نیز واقف است.

امیر سیاری گفت: امروز نیروی زمینی ارتش ابعاد تهدیدات و صحنه تهدیدات نوین را احصا و بر این اساس، سازمان‌های خود را چابک کرده و تیم‌های متحرک هجومی را به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: امروز نزاجا قابلیت انعطاف را در سطح نیرو‌ها ایجاد کرده است که رزمایش‌های مختلف برگزار می‌کنند و حرکات نوین و تاکتیک‌های جدید را به نمایش می‌گذارند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش بیان کرد: امروز نیروی زمینی ما ولایتمدار، شهادت‌طلب، تخصص‌محور و انعطاف‌پذیر است و این جای تقدیر از اتاق فکر‌های نزاجا دارد که می‌داند برای تهدیدات آینده باید چه اقداماتی انجام دهد و چگونه بر توان بازدارندگی کشور بیفزاید.

وی با تأکید بر به‌روزرسانی توانمندی‌ها گفت: امروز نیروی زمینی متناسب با نوع تهدیدات، خود را آماده و مجهز کرده و قادر به پاسخ‌گویی به هر تهدیدی است.

دریادار سیاری با اشاره به رزمایش اقتدار نزاجا که در سواحل مکران انجام شد، خاطرنشان کرد: دشمنان قدرت ما را رصد می‌کنند و به خوبی می‌دانند که در صورت اقدام خصمانه علیه کشورمان، پاسخی پشیمان‌کننده دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار