مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی:

جشنواره ملی شعر «رستاخیز شن‌ها» در خراسان‌ جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دومین جشنواره ملی شعر «رستاخیز شن‌ها» به میزبانی استان خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ - 25April 2021

جشنواره ملی شعر «رستاخیز شن‌ها» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ناصر نبی‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت‌ سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، اظهار داشت: دومین جشنواره ملی شعر «رستاخیز شن‌ها» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف معرفی ابعاد معنوی شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس برگزار می‌شود، بیان داشت: از دیگر اهداف برپایی این جشنواره معرفی ابعاد معنوی معجزه الهی صحرای طبس، دستیابی به افق‌های تازه در عرصه شعر و ادب متعهد، ایجاد فضای سالم و رقابتی و جذب و پرورش استعدادهای جوان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در خصوص محروهای این جشنواره، تصریح کرد: حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس، معرفی ابعاد حادثه وتشابه این رویداد با داستان قرانی ابابیل، معرفی شهدای این رویداد (شهید محمد منتظر‌قائم و...)، نگاهی به امداد‌های غیبی در عرصه انقلاب اسلامی و استکبارستیزی از محورهای این جشنواره است.

نبی‌زاده با تأکید بر اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی و استفاده از تمامی قالب‌های شعری آزاد است، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان تا پایان شهریور امسال مهلت دارند آثار خود را از طریق سامانه TabasArt.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۶۳۲۸۲۲۷۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار