رئیس پلیس مواد مخدر فاتب:

مصرف «ماری‌جوآنا» در اولویت مصرف جوانان/ خلأهای قانونی در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر وجود دارد

سرهنگ حسنوند از اولویت مصرف مواد مخدر ماری‌جوآنا توسط جوانان خبر داد و گفت: خلأهای قانونی در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر وجود دارد.
کد خبر: ۴۵۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ - 25April 2021

مصرف ماری‌جوانا در اولویت مصرف جوانان/ وجود خلاهای قانونی در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «عبدالوهاب حسنوند» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب  امروز (یکشنبه) در حاشیه طرح ظفر ۱۱ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته ماری جوآنا در اولویت مصرف قرار داشت، اظهار داشت: مواد مخدر نوظهور دیگری هم وجود دارد که از بردن نام آنها معذوریم چراکه ممکن است بردن نام آنها جوانان را جذب کند.

وی درخصوص قیمت مواد مخدر، گفت: قیمت مواد مخدر ثابت است و نسبت به سال گذشته تغییر نکرده اما نسبت به سالهای ۹۸ و ۹۷ تغییر کرده است.

سرهنگ حسنوند درخصوص دسترسی راحت جوانان به مواد مخدر بیان کرد: یکی از گلایه‌های پلیس بحث خلأ قانونی است، اگر بخواهیم همین حالا اقدام به خرید مواد مخدر کنیم بیشتر از نیم ساعت مواد مخدر پیدا می شود اما برخی می گویند در کمتر از پنج دقیقه مواد در دسترس است که اشتباه می کنند.

رئیس پلیس مواد مخدر فاتب درباره روش‌های پیچیده جاسازی مواد مخدر گفت: همکاران ما آموزش‎های لازم را برای کشف مواد مخدر می‌بینند و اشراف کاملی در این خصوص دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها