عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

اتهام‌زنی هسته‌ای عربستان به ایران، آدرس اشتباه دادن به افکار عمومی دنیا است

جهان‌آبادی گفت: اتهام‌زنی عربستان در سازمان ملل به ایران در راستای تلاش برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای و بی‌ثبات کردن منطقه، آدرس اشتباه دادن به افکار عمومی دنیا است.
کد خبر: ۴۵۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ - 25April 2021

اتهام‌زنی هسته‌ای عربستان به ایران، آدرس اشتباه دادن به افکار عمومی دنیا است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، جلیل رحیمی‌جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی اظهار داشت: صحبت از بی‌ثبات کردن منطقه توسط کشورمان از سوی عربستان جای تأمل دارد، زیرا زمانی که اسرائیل خاک فلسطین و دیگر کشور‌های اسلامی را اشغال و به سلاح اتمی دست پیدا کرد، این کشور هیچ واکنشی نداشت.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بدون شک ریاض آدرس اشتباه به افکار عمومی دنیا می‌دهد، زیرا رژیم منحوس صعودی برای جهان اسلام و ثبات منطقه خطرناک است، نه ایران اسلامی که با تروریست‌ها مبارزه کرد تا امنیت برای ملت‌ها فراهم شود.

وی ادامه داد: باید یادآور شد ایران هیچ‌گاه دست‌اندازی به خاک جهان عرب نداشته و این در حالی است که آمریکایی‌ها سرزمین‌های مختلف کشور‌های عربی را اشغال کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه سعودی‌ها راهبرد مشخص و مدونی در عرصه سیاست خارجی ندارند لذا چنین اظهاراتی اشتباهی را مطرح می‌کنند، افزود: البته باید اذعان کرد خط مشی بیان چنین مسائلی از سوی رژیم صهیونیستی تبیین می‌شود و این کشور به بلندگوی اسرائیل تبدیل شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً دود اشتباهات عربستان سعودی به چشم کشور‌های عربی منطقه می‌رود و این امر مصداق‌های بی‌شماری طی چند سال گذشته داشته است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار