معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

ملت ایران سناریو‌های آمریکا را به شکست می‌کشانند

سردار نقدی گفت: ملت ایران درس بزرگی را در انتخابات پیش رو به آمریکا خواهد داد و سناریو و حیله‌های آمریکا شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۴۵۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 25April 2021

مردم ایران سناریو‌های انتخاباتی آمریکا را شکست خواهند دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد رضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه در آیین رونمایی از کتاب «سماع شن‌ها» با بیان اینکه بیشتر از ۴۰ سال است که با شرور‌ترین نظام تاریخ بشریت یعنی آمریکا روبه‌رو هستیم و آمریکا از هیچ جنایتی در حق کشور‌های مختلف کوتاهی نکرده است، اظهار داشت: تجربه ۴۰ سال مقاومت پیروزمندانه ایران در مقابل آمریکا و عملکرد ایران اسلامی در مقاومت مقابل استبداد جهانی، تبدیل به درس و عبرت بزرگی برای آمریکا شده است.

وی علت پیروزی‌های ملت ایران بر آمریکا را اتصال مردم به قدرت الهی دانست و گفت: نخ تسبیح همه موفقیت‌ها و پیروزی‌های شگفت‌انگیز ملت ایران اتصال مردم به قدرت الهی است و دشمن باید از مقاومت ملت ایران عبرت بگیرد تا به شکست‌های خود پایان دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تلاش‌های دشمن را در عرصه‌های مختلف شکست خورده خواند و افزود: امروز نیز آمریکای مستکبر پس از شکست‌های پی در پی، قصد کلاهبرداری و پایمال کردن حقوق ملت شریف ایران را دارد؛ اما ملت ایران درس بزرگی را در انتخابات پیش رو به آمریکا خواهد داد و سناریو و حیله‌های آمریکا شکست خواهد خورد.

سردار نقدی روند زورگویی دشمن را رو به اتمام دانست و عنوان کرد: وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها نتیجه عبرت نگرفتن از اشتباهاتشان است.

وی به اهداف زورگویی و تجاوز بی‌نتیجه آمریکا در منطقه اشاره و بیان کرد: اهداف آمریکا از حضور در منطقه به هیچ وجه اقتصادی نبوده و چین بدون یک پایگاه نظامی در دنیا در حال سبقت از آمریکا در زمینه اقتصادی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اضافه کرد: نتیجه و برآیند ایجاد پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و جهان، روبه‌رو شدن رئیس جمهور آمریکا با خشم مردم جهان و اعتراضات آن‌هاست.

سردار نقدی با بیان اینکه عملکرد ارتش آمریکا طی ۷۰ سال اخیر هیچ نتیجه‌ای جز بی آبرویی، افول اقتصادی و افول امنیتی برای ملت آمریکا نداشته است، گفت: اگر آمریکا خواهان استفاده‌ی اقتصادی از منطقه است، باید بساط ارتش خود را از منطقه جمع و منطقه را ترک کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار