رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش:

شکل‌گیری دولت انقلابی نگرانی بزرگ غرب است

حجت‌الاسلام صنعت‌پور گفت: شکل‌گیری دولت انقلابی، نگرانی بزرگ غرب است؛ چراکه دولت انقلابی برای بی اثر کردن تحریم، مذاکرات فرسایشی و نافرجام برجام را که عرصه امتیازگیری و فرصت‌سوزی غربی‌هاست، دنبال نخواهد کرد.
کد خبر: ۴۵۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ - 25April 2021

شکل‌گیری دولت انقلابی نگرانی بزرگ غرب استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در گردهمایی مسئولان و هادیان سیاسی ستاد ارتش که امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تالار همایش مشکات این اداره برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و لزوم آگاه‌سازی سیاسی کارکنان و خانواده‌ها در این برهه حساس کشور، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به جرم استقلال‌خواهی و ایثارگری در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب پیوسته مورد تهدید بوده و دشمن همه سناریو‌های اخلال و براندازی را امتحان کرده است.

وی افزود: یکی از موارد حساسیت غرب، انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است که غرب بعد از ناامیدی از براندازی، به دنبال استحاله نظام با بهره‌گیری از بستر انتخابات است؛ لذا برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی از همه ابزارهایش استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور ادامه داد: اخلال در انتخابات با ایجاد ناامنی، دو قطبی‌سازی، ناامیدسازی، تضعیف شورای نگهبان و القای غیر رقابتی بودن جهت کاستن اعتماد عمومی و ریزش آراء از اهداف غرب است.

وی عنوان کرد: شکل‌گیری دولت انقلابی، نگرانی بزرگ غرب است؛ چراکه دولت انقلابی ضمن تلاش برای بی اثر کردن تحریم، مذاکرات فرسایشی و نافرجام برجام را که عرصه امتیازگیری و فرصت‌سوزی غربی‌هاست، دنبال نخواهد کرد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش تصریح کرد: اکنون پس از هشت سال تجربه مذاکره، هر ایرانی مسلمان و منصفی قبول دارد که تا الان میز مذاکره، میز موانع رشد ملت ایران بود و مذاکره، فرشته نجات این ملت نبوده است.

حجت الاسلام صنعت‌پور در پایان تأکید کرد: مسؤولین شعب سیاسی و هادیان سیاسی، موظفند که با تلاش جهادی و مستمر ضمن ترغیب به مشارکت حداکثری، معیار‌های انتخاب اصلح را بر مبنای دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار