معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

راه‌اندازی بیش از ۶ هزار مرکز نیکوکاری در سال ۱۳۹۹/ پیش‌بینی راه‌اندازی ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۰

عسکریان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تا پایان سال ۱۳۹۹ بیش از شش هزار و ۵۰۰ مرکز نیکوکاری در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۴۵۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۶ - 26April 2021

راه‌اندازی بیش از ۶ هزار مرکز نیکوکاری در سال ۱۳۹۹/ پیش‌بینی راه‌اندازی ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۰علیرضا عسکریان معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‎‌پرس، در خصوص راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در سراسر کشور اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته تا پایان سال ۱۳۹۹ بیش از شش هزار و ۵۰۰ مرکز نیکوکاری در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این مراکز در نقاط مختلف شهر و روستا توسط عموم مردم و نیز صنوف مختلف جامعه نظیر مراکز دانشگاهی، حوزوی، مدارس و سایر مراکز تاسیس شده‌اند، گفت: این مراکز خدمات عمومی و تخصصی از جمله ساخت مسکن، اهداء جهیزیه، سبد کالا، خدمات درمانی و بهداشتی به نیازمندان و فقراء ارائه می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص برنامه‌های این حوزه در راستای افزایش مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۰ افزود: کمیته امداد امام (ره) مصمم است با استفاده از زیرساخت‌های فراهم شده، در سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری را تا ۱۰ هزار مرکز افزایش دهد.

انتهای پیام / 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار