رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

خانواده‌ها به فضاسازی‌‌ها درباره سربازی توجه نکنند/ بخش اعظمی از امنیت کشور توسط سربازان تامین می‌شود

سردار مهری با بیان اینکه خانواده‌ها به فضاسازی‌های ایجاد شده در فضای مجازی توجه نکنند، گفت: فرزندان ذکور بالای 18 سال باید به خدمت سربازی اعزام شوند.
کد خبر: ۴۵۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ - 26April 2021

خانواده‌ها به فضاسازی‌‌ها درباره سربازی توجه نکنند/ بخش عظمی از امنیت کشور توسط سربازان تامین می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص فروش خدمت سربازی، اظهار داشت: در سال‌های 1394 تا 1398 کسانی که هشت سال غیبت سربازی داشتند با پرداخت جریمه برای آن‌ها کارت‌های مخصوصی صادر می‎‌شد، اظهار داشت: در سال‌های 1399 و 1400 بحث فروش خدمت سربازی از طرف مجلس در قانون بودجه نیامده است و به  همین دلیل دیگر اجرا نشد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها به فضاسازی‌های ایجاد شده در فضای مجازی توجه نکنند، گفت: فرزندان ذکور بالای 18 سال باید به خدمت سربازی اعزام شوند.

سردار مهری با بیان اینکه کشور ما نیاز به امنیت دارد و بخش اعظمی از این امنیت توسط سربازان تامین می‌شود، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از سه میلیون سرباز به جبهه‌ها اعزام شدند و از امنیت کشورمان در برابر رژیم بعث عراق دفاع کردند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قوی شدن خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های قوی شدن، مردمی کردن امنیت است و حضور سربازان در مناطق مختلف باعث برقراری امنیت و قوی شدن می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار