معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) عنوان کرد؛

عارضه‌یابی ۵۰۰ واحد تولیدی توسط تیم‌های صنعت و انرژی سپاه ‌قزوین

سرهنگ «طاهرخانی» گفت: بیش از ۵۰۰ واحد صنعتی توسط تیم‌های صنعت و انرژی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین جهت رفع موانع تولید استان عارضه‌یابی شده است.
کد خبر: ۴۵۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ - 26April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «ابوالفضل طاهرخانی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به راهبرد سال جاری و تحقق آن اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی براساس مطالعات و اطلاعات دقیق در مورد راهبرد سال تصمیم‌گیری می کنند و سال را نام گذاری می کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته موضوع مهم جهش تولید مطرح شد و شعار امسال به نوعی استمرار شعار سال گذشته ‌است و باید مسئولان متولی نسبت به تحقق این راهبرد اساسی همت داشته باشند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: در همین راستا کارگروه هایی هم در سپاه استان شکل گرفته تا برای تحقق آن چیزی که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است به اندازه وسع و توان خودمان و آن چیزی که قانون به ما اجازه خواهد داد سپاه در این حوزه ورود یابد.

طاهرخانی اضافه کرد: کار اصلی به عهده دولت مردان است که بتوانند این موانع که برای تولید وجود دارد را برطرف کنند، برای نمونه حضور رئیس قوه قضاییه در واحد‌های تولیدی و شرکت‌هایی که با موانع تولید مواجهه هستند، نور امیدی است برای صاحبان سرمایه و افرادی این که در آن واحدها فعالیت می کنند.

وی متذکر شد: برای شناسایی موانع در مجموعه سپاه تیمی صنعت و انرژی سپاه در مسیر عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی فعالیت می‌کند که در همین راستا بیش از ۵۰۰ شرکت در استان توسط این تیم عارضه‌یابی شده ‌که با هماهنگی که ما با معاونت اقتصادی استانداری داشتیم این مباحث پیگیری می‌شود و امیدواریم بتوانیم در حد توان خود این مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار