فرمانده مرزبانی ناجا:

توان مضاعف مرزبانان در مقابله با قاچاق کالا/ مرزبانی نیروی انتظامی دژ محکم دفاعی کشور است

سردار گودرزی توان دفاعی کشور را یکی از مولفه‌های اساسی در برقراری امنیت در مرز‌ها دانست و گفت: امروز مرزبانی نیروی انتظامی با ارتقاء مجموعه توانمندی‌های خود نسبت به گذشته دژ محکم دفاعی کشور در برابر دشمنان نظام مقدس در مرز‌های ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۵۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ - 26April 2021

مرزبانی نیروی انتظامی دژ محکم دفاعی کشور/ توان مضاعف مرزبانان در مقابله با قاچاق کالابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در نشست با معاونان ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا توان دفاعی کشور را یکی از مولفه‌های اساسی در برقراری امنیت در مرزها دانست و اظهار داشت: امروز مرزبانی نیروی انتظامی با ارتقاء مجموعه توانمندی‌های خود نسبت به گذشته دژ محکم دفاعی کشور در برابر دشمنان نظام مقدس در مرزهای ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اقدامات و عملکرد مرزبانی نیروی انتظامی در چرخه دفاعی کشور گفت: مرزبانان در کنار سایر نیروهای مسلح با اطاعت محض از فرمانده معظم کل قوا با آمادگی کامل از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می‌کنند و اجازه تعدی دشمنان را به مرزهای کشورمان نخواهند داد.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا در ادامه بیان داشت: همه باید برای ایجاد انگیزه، آرامش و امید در بین مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی تلاش کنیم تا مرزبان در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

سردار گودرزی با اشاره به خدمات مطلوب نیروی انتظامی در ارتقاء وضعیت معیشت کارکنان ناجا و منزلت اجتماعی آنان افزود: تقویت روحیه دین‌باوری در مرزبانان غیور ایران اسلامی مولفه مهم در تامین امنیت مرزهای کشور و همچنین پشتوانه عظیمی برای نیروهای مسلح است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: مرزبانی نیروی انتظامی در جهت تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» برای حمایت از تولید امسال با جدیت و توان مضاعف مقابله با قاچاق کالا را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها