فرمانده ناجا مطرح کرد؛

اختصاص تجهیزات پیشرفته و جدید به یگان‌های مرزی

سردار اشتری با اشاره به حضور شبانه‌روزی و مستمر مرزبانان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرز‌های ایران اسلامی گفت: در سال گذشته برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهیزات پیشرفته و جدیدی به یگان‌های مرزی اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۵۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ - 26April 2021

اختصاص تجهیزات پیشرفته و جدید به یگان‌های مرزیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از مرز‌های آبی استان بوشهر، اظهار داشت: مرزبانان نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در سواحل، دریا و مرز‌های خشکی با اقتدار از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می‌کنند.

وی با اشاره به حضور شبانه روزی و مستمر مرزبانان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرز‌های ایران اسلامی افزود: در سال گذشته برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهیزات پیشرفته و جدیدی به یگان‌های مرزی اختصاص یافت.

سردار اشتری تصریح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی در راستای برقراری امنیت و دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی در سراسر مرز‌های کشورمان آماده جانفشانی هستند.

فرمانده ناجا با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ «تولید، پشتیبانی‎‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی مرزبانی و نیروی انتظامی در سال جاری، جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سراسر مرز‌های کشور است که همکاران ما با قاطعیت و اجرای قانون با این پدیده شوم مقابله خواهند کرد.

وی گفت: به لطف پروردگار، مرزبانان غیور ایران اسلامی با همت مضاعف و استفاده از تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی و حضور مستمر و شبانه روزی در مرزها، آمادگی کامل برقراری امنیت مرز‌ها را دارند و مقابله جدی با هرگونه قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: دعای خیر فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای و مردم عزیز کشورمان بدرقه راه حافظان نظم و امنیت در نیروی انتظامی و مرزبانی خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار