امروز اتفاق افتاد؛

یورش وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی»

شهرک‌نشینان صهیونیست برای چندمین روز پیاپی ضمن یورش وحشیانه به مسجدالاقصی اقدام به سَر دادن شعارهای ضد اسلامی در این مسجد کردند.
کد خبر: ۴۵۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 26April 2021

یورش وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، صهیونیست‌ها همچنان به سلسله تعرض‌های روزمره خود به مسجدالاقصی ادامه می‌دهند. آخرین اخبار از قدس اشغالی حاکی از آن است که مسجدالاقصی طی امروز (دوشنبه) توسط ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست مورد حمله قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی با چراغ سبز نظامیان این رژیم اتفاق افتاده است. شهرک‌نشینان پس از یورش وحشیانه به مسجدالاقصی و ورود به صحن‌های این مسجد اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.

تعرض‌های پی در پی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در حالی است که نهادهای حقوق بشری همچنان به سکوت خود در برابر این اقدامات ادامه می‌دهند.

علیرغم اعتراضات گسترده گروه‌های مختلف فلسطینی به تداوم اقدامات هتاکانه علیه مسجدالاقصی؛ جامعه جهانی هیچ اقدامی در راستای متوقف ساختن این اقدامات صورت نمی‌دهد.

تعرض به مسجد الاقصی در راستای فرایند یهودی سازی رژیم صهیونیستی و تلاش برای تغییر بافت اسلامی مسجدالاقصی و نیز اجبار ساکنان قدس به ترک این مکان مقدس انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها