پیام تسلیت امیر «حاتمی» به وزیر دفاع اندونزی

وزیر دفاع ایران در پیامی به همتای اندونزیایی خود، جان باختن جمعی از نظامیان این کشور را در پی سانحه غرق شدن زیردریایی تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 26April 2021

امیر سرتیپ حاتمی جان باختن جمعی از نظامیان کشور اندونزی را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در پیامی به ژنرال «پرابوبو سوبیانتو» وزیر دفاع اندونزی، جان باختن جمعی از نظامیان این کشور را در پی سانحه غرق شدن زیردریایی تسلیت گفت.

وزیر دفاع کشورمان در این پیام ضمن ابراز تسلیت درگذشت جمعی از نظامیان ارتش اندونزی در پی سانحه غرق شدن زیردریایی این کشور، از خداوند متعال رحمت الهی برای از دست‌رفتگان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان را خواستار شد.

زیردریاییِ «کی. آر.‌ای نانگالا-۴۲۰ - KRI Nanggala ۴۰۲» چهارشنبه هفته گذشته (اول اردیبهشت) در حین انجام یک رزمایش دریایی در نزدیکی جزیره بالی این کشور ناپدید شد.

این زیردریایی که در سال ۱۹۷۷ میلادی در آلمان ساخته شده و به‌صورت رسمی از سال ۱۹۸۱ به ارتش اندونزی پیوسته است، یکی از پنج زیردریایی ارتش اندونزی و در واقع از قدیمی‌ترین زیردریایی‌های این کشور به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار