سرلشکر سلامی:

ایران به هر اقدام شرورانه رژیم صهیونیستی واکنشی قوی‌تر نشان می‌دهد/ اتفاق‌های اخیر علیه صهیونیست‌ها شاید تکرار شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: ایران به هر اقدام شرورانه رژیم صهیونیستی در همان اندازه یا قوی‌تر از آن واکنش نشان خواهد داد.
کد خبر: ۴۵۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ - 26April 2021

ایران به هر اقدام شرورانه رژیم صهیونیستی واکنشی قوی‌تر نشان می‌دهد/ اتفاق‌های اخیر علیه صهیونیست‌ها شاید تکرار شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه المیادین به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی واکنش نشان داد و اعلام کرد: اقدامات شرورانه‌ای که صهیونیست‌ها در منطقه مرتکب می‌شوند به آن‌ها بازخواهدگشت.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به هر اقدام شرورانه به همان اندازه یا قوی‌تر از آن واکنش نشان خواهد داد.

سردار سلامی تاکید کرد: اقدامات شرورانه‌ای که صهیونیست‌ها در منطقه مرتکب می‌شوند دامن خودشان را خواهد گرفت و آن‌ها را در معرض خطرات واقعی در آینده قرار خواهد داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: در صورت ادامه ارتکاب این قبیل اقدامات از سوی رژیم صهیونیستی این اقدامات آن‌ها را بیش از پیش به فروپاشی نزدیک خواهد کرد به ویژه که همه شرایط برای فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا شده است.

سرلشکر سلامی گفت: در روز‌های گذشته مشاهده کردید که چگونه اقدامات شرورانه آن‌ها بدون واکنش نماند و چگونه برخی تحولات در داخل اراضی اشغالی رخ داد و قطعاً این حوادث و تحولات تکرار خواهد شد و در آینده فراگیرتر خواهد شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار