فرمانده ناجا:

دشمنان به‌دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: دشمنان داخلی و خارجی به‌دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند که این توطئه‌های دشمنان خنثی‌شده است.
کد خبر: ۴۵۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ - 26April 2021

دشمنان دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی بعد از ظهر دوشنبه در جمع مسئولان و فرماندهان نیرو‌های مسلح استان بوشهر اظهار داشت: به لطف الهی، هوشیاری مردم، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده کل قوا و حضور رسته‌های اطلاعاتی، امنیتی، قضائی، نظامی و انتظامی تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران خنثی‌شده است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: دشمنان همواره به دنبال این بودند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و اهداف نظام و امام راحل را از مسیر خودش خارج کنند.

وی ۵ اردیبهشت را یادآور حمله آمریکایی‌ها به صحرای طبس و شکست آنان دانست و خاطرنشان کرد: در پی ترفند‌های دشمنان، آمریکا برای ضربه زدن به نظام نوپای جمهوری اسلامی، در ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ برای ساقط کردن نظام، بدون اطلاع دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی حمله‌ای طراحی کردند که با اراده خداوند متعال در صحرای طبس شکست خورد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی افزود: تمام تحرکات رژیم صهیونیستی که در منطقه علیه مسلمانان انجام می‌گیرد، رزمندگان جبهه مقاومت پاسخ آن را قاطعانه می‌دهند

اشتری اضافه کرد: رژیم صهیونیستی هر ضربه‌ای که به مسلمانان می‌زند مردم مسلمان ضربه کوبنده‌ای به آن رژیم کودک‌کش وارد می‌کنند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: به سبب برگزاری انتخابات امسال سال مهمی است که باید مقتدرانه راه شهدای گرانقدر با انسجام، وحدت و اقتدار ادامه یابد و ترفند‌های دشمنان خنثی شود.

اشتری، از ایجاد انسجام و امنیت مطلوب و خوب در کشور خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر از انسجام و اقتدار مطلوبی برخوردار است و این مهم امنیت پایدار و مستمر در استان را حاکم کرده است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی افزود: دستورالعمل لازم توجه به مطالبات مردم ساحل‌نشین در تقویت فعالیت‌های تجاری تدوین و تهیه شده است که با تصویب آن، مشکل این حوزه برطرف و تکلیف نیروی انتظامی تعیین و مشخص می‌شود.

اشتری با بیان اینکه سردار واعظی، خدمات شایسته و اقدامات خوبی انجام داده است که از زحمات فرمانده انتظامی استان بوشهر قدردانی می‌شود خاطرنشان کرد: در استان بوشهر اقدامات مهم و ویژه‌ای در عرصه برقراری امنیت پایدار و توسعه سرمایه‌گذاری انجام‌شده که درخور تحسین است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها