آغاز مرحله دوم واکسیناسیون جامعه ایثارگری خراسان رضوی

در مرحله دوم واکسیناسیون جامعه ایثارگری خراسان رضوی، بیش از ۲ هزار نفر از جانبازان بالای ۵۰ درصد این استان در برابر ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.
کد خبر: ۴۵۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ - 26April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، به دنبال فراگیری ویروس کرونا، واکسیناسیون جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد خراسان رضوی از امروز در مرکز خدمات سلامت کارگران مشهد آغاز شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این خصوص اظهار داشت: بیش از ۲ هزار نفر از جانبازان بالای ۵۰ درصد استان خراسان رضوی در برابر ویروس کرونا واکسینه خواهند شد که ۱۲۰۰ نفر از این افراد در مشهد و ۸۰۰ نفر دیگر در مراکز منتخب بهداشت شهرستان‌ها ایمن‌سازی می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسین معصومی خاطر نشان کرد: پیش از این ۵۰۰ نفر از ایثارگران استان شامل جانبازان قطع نخاع، جانبازان شیمیایی شدید و قطع عضو و والدین دارای دو شهید و بالاتر در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه از طریق سامانه پیامکی و تماس تلفنی به جانبازان اطلاع‌رسانی شده است، تاکید کرد: با توجه به نگهداری واکسن کرونا در شرایط خاص، امکان واکسینه شدن ایثارگران در منزل وجود ندارد و این عزیزان باید همراه با کارت ایثارگری به مرکز مربوطه مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات سلامت کارگران تا پایان وقت اداری پنجشنبه نهم اردیبهشت همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۳ آماده ارائه خدمات به جانبازان می‌باشد و این عزیزان می‌توانند با مراجعه به این مرکز واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واکسیناسیون جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر در شهرستان‌ها در مراکز بهداشت آن شهرستان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها