کار ناتمام رفیق «حاج قاسم» در سوریه +عکس

شهید «حسین بادپا» از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیار کرمان در راه دفاع از حرم حضرت زینب سلام‌ الله علیها شهید شد.
کد خبر: ۴۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ - 23April 2015

کار ناتمام رفیق «حاج قاسم» در سوریه +عکس

به گزارش دفاع پرس، به نقل از هجرت، شهید حسین بادپا از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان کرمان در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید.


شهید بادپا به همراه همرزم خود شهید هادی کجباف ظهر دوشنبه ـ پریروز ـ طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت، به شهادت رسید.




کار ناتمام حسین بادپا در سوریه شهادت بود

سردار مطهری همرزم شهید باد پا گفت: شهید بادپا به دلیل جراحتی که داشت نمی بایست به سوریه برگردد ولی گفت؛من هنوز کارم درسوریه تمام نشده است و باید آن را به اتمام برسانم. …


سردار حسین بادپا یکی دیگر از غیور مردان دیار کریمان در روزهای آغازین ماه رجب در دفاع از حریم حضرت زینب سلام الله علیها به همراه همرزم خود شهید هادی کجباف، ظهر دیروز طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت، توسط تکفیریها به درجه رفیع شهادت نائل گردید.


سردار محمد مطهری در گفت و گو با آرمان کرمان، در رابطه با سردار حسین بادپا گفت:  حسین بادپا از افراد بسیار زحمتکش و مخلص لشکر 41 ثارالله بود که بیش از 4 سال در دوران دفاع مقدس به عنوان مسئول محور شناسایی و در مقاطعی نیز فرمانده گروهان و معاون گردان در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشغول فعالیت بود.


همرزم شهید  با بیان اینکه این شهید بزرگوار جانباز 70 درصد نیز بود؛ تصریح کرد:  با وجود اینکه سردار بادپا در دوران دفاع مقدس یک چشم خود را از دست داد، ولی در ماموریتهای جنوبشرق لشکر 41 ثارالله در مبارزه با عناصر ضد انقلاب و اشرار در سال 70 پیشتاز بود.


وی بیان داشت : حسین بادپا انسان برجسته، پر توان و بسیارمردم دوست بود، او در عملیات های لشکر 41 ثارالله در سال های 71تا 73 درگردان زرهی و جاهای متعددی مشغول خدمت بود و زحمات زیادی برای انقلاب و کشور کشید به نحوی که بعد از بازنشستگی دفتر خدمات درمانی روستایی  را راه اندازی کرد تا به روستاییان و مردم محروم خدمت کند.


مطهری با اشاره به اینکه شهید بادپا بعد از بازنشستگی نیز ارتباط خود را با بسیج و سپاه ادامه داد ؛ خاطر نشان کرد: شهید بادپا تا سال 83 در سپاه خدمت می کرد و اول مهر 83 بازنشست شد که در این دوران نیز ارتباط خود را با سپاه و بسیج ادامه داد و همیشه به دنبال خدمت به مردم بود تا اینکه در یک مقطعی در بحث جبهه مقاومت به کشور سوریه رفت و مدت زمانی در آن جا به فعالیت پرداخت.


این رزمنده دوران دفاع مقدس اذعان کرد: در سال گذشته این شهید بزرگوار در یکی از مناطق سوریه تیر خورد و برای درمان به کرمان منتقل و در اینجا بستری شد، که در عیادتی که از او داشتم یکی از دوستانش به او گفت با این جراحت نباید دوباره به سوریه برگردی، و او گفت نه من هنوز کارم در آنجا تمام نشده است و باید آن را به اتمام برسانم.


وی ادامه داد: دوست شهید بادپا نظر همسر شهید را در این رابطه پرسید که او نیز همه چیز را به تصمیم خود شهید واگذار کرد، سردار بادپا نگذاشت طول درمانشان کامل شود و دوباره به آن منطقه برگشت و اینگونه توسط تکفیریها به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود، نائل شد.


گفتنی است با توجه به بازنگشتن پیکر این شهید از میدان نبرد، برنامه انتقال و تشییع این بزرگوار متعاقبا اعلام خواهد شد.


منبع: فارس

 

نظر شما
پربیننده ها