شهادت از خود گذشتن و رسیدن به خداست

شهید قیاسوند در وصیت‌نامه خود آورده است: شهادت از خود گذشتن است و از خود رستن راهى دراز دارد که از خاک تا خدا برسی.
کد خبر: ۴۵۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱ - 27April 2021

شهادت از خود گذشتن و رسیدن به خداست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

شهید مروت قیاسوند در وصیت‌نامه خود آورده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بی‌پایان به منجى عالم بشریت و نایب بر حقش امام خمینى بت‌شکن و سلام بر گلگون‌کفنان صحراى کربلا و کربلاى ایران اسلامى که با پیروى از حسین‌ابن‌علی (ع) نهال انقلاب اسلامى ایران را به رهبرى دیگر فرزند زهرا (س) آبیارى کردند.

سرانجام دیر یا زود از این قفس تنگ دنیا و از زندان محصورش باید پر گشود و پیش معبود رفت حال فکر کنید که چگونه بمیریم که بعد از مردن هم جاودانه بمانیم.

گاهى انسانی با صبر و استقامت و تحمل شکنجه‌هاى ستمگران، گاهی سربازى با نگهبانی از مرز‌ها دور از خانواده و به عشق مکتب و میهن، گاهی رزمندگانی در سنگر‌ها با ایثار جانشان، گاهی قلم‌ها با نوشتن حقیقت می‌توانند این اسلام را به آیندگان معرفی کنند.

چه شهدای عزیزی که صادقانه جنگیدند و طومار شرافت را امضا کردند آرى شهادت از خود گذشتن است و از خود رستن راهى دراز دارد که از خاک تا خدا برسی.

بارال‌ها من دوست دارم در دل سنگر در میان آتش خون و گلوله دور از پدر و مادر و خواهر بمیرم. پدر و مادر جان از شهادت این فرزندت ناراحت مشو؛ شما باید مثل کوه ایستادگى کنید.

براى من سیاه مپوشید براى من گریه و زارى نکنید، تمام کار‌ها و رفتارتان براى آخرت باشد تا به هدف نهایى که سعادتمندی است، برسید و بدانید که شهدا در آن جهان با پیغمبران هم‌نشین می‌شوند. مرا حلال کنید.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار