رونمایی از سکه‌های منقش به تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی

سکه‌های منقش به تمثال سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، امروز (سه‌شنبه) در بیت‌الزهراء (س) کرمان رونمایی شد.
کد خبر: ۴۵۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ - 27April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، آیین رونمایی از سکه‌های منقش به تمثال سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با حضور حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان کرمان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله و معاونین، مسئولین شرکت اقتصادی توسعه کویر و جمعی از اصحاب رسانه، در بیت‌الزهراء (س) کرمان برگزار شد.

سردار «معروفی» در این آیین اظهار داشت: شرکت توسعه اقتصاد کویر، کار ماندگاری را بدون آنکه از جایی خط گرفته باشد، با ابداع خود انجام داد.

وی افزود: این اقدام یعنی مکتب حاج‌قاسم ساری و جاری است و خود او متعلق به گروه خاصی نیست، بلکه متعلق به جهان اسلام است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: شهید سلیمانی مرد میدان و جهاد بود و حقیقت انقلاب اسلامی را در میدانی به تصویر کشاند که همه شرف و بزرگی ملت ایران است و در ۱۰ سال گذشته در تنها میدانی که عزت را می‌بینیم، میدانی است که او تحت فرماندهی امام خویش، فرماندهی کرده و رزمندگان مقاومت هم کربلایی از او اطاعت کردند.

حاج قاسم متعلق به جهان اسلام است

وی افزود: حاج قاسم ۲۱ سال راهبرد دشمنان اسلام را در نطفه خفه کرد و نگذاشت غده سرطانی برای تفرقه در جهان اسلام پابرجا شود و هرچه به این مرد نگاه می‌کنیم؛ احساس غرور و بزرگی می‌کنیم و او الگوی عملی اطاعت از ولایت شد.

سردار «معروفی» با بیان اینکه اگر کسی می‌خواهد خود را در تراز انقلاب در ولایت‌مداری و مردم‌داری تنظیم کند، الگوی او حاج قاسم است، افزود: ما بیعت می‌بندیم که از راه او جدا نمی‌شویم و بیت‌الزهرا (س) مکانی برای ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

حاج قاسم متعلق به جهان اسلام است

خاطرنشان می‌شود؛ سکه‌های رونمایی‌شده از جنس طلا و نقره و در قطعات ربع، نیم و تمام با مجوز بانک مرکزی، ستاد ترویج مکتب حاج قاسم و سپاه ثارالله استان کرمان، توسط شرکت اقتصادی توسعه کویر ضرب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار