مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خبر داد؛

توزیع ۳۰۰ هزار بسته ‌کمک‌معیشتی در استان مرکزی

«محترمی» گفت: از سال گذشته تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار بسته ‌کمک‌معیشتی در استان مرکزی به همت جهادگران بسیجی و مشارکت سایر نهادهای انقلابی و دستگاه‌های استانی توزیع شده است.
کد خبر: ۴۵۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ - 27April 2021

۳۰۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، «امید محترمی» مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی، در تشریح اقدامات  قرارگاه کمک مومنانه در طول یک سال گذشته، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال گذشته نهضت کمک مومنانه در استان مرکزی راه‌اندازی شد که خوشبختانه به برکت فرهنگ دینی و انقلابی مردم، اقدامات خوبی شکل گرفت.

وی افزود: نهضت کمک مومنانه تنها در تهیه و توزیع بسته‌های کمک‌معیشتی خلاصه نشد، بلکه اقدامات متعددی در قالب ۱۰ عنوان خدمت به افراد و خانواده های آسیب‌دیده ارائه شد.

محترمی ادامه داد: بسیجیان جهادگر از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در قالب‌های مختلف، خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه کردند که تهیه و توزیع ۶ میلیون ماسک و ۴۵۰ هزار دست‌کش بخشی ازاقدامات آن‌هاست.

وی بیان کرد: همچنین بیش از ۴۸ هزار نقطه در سطح استان به‌طور مستمر توسط جهادگران بسیجی ضد عفونی و گندزدایی شده و بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار بسته اقلام بهداشتی نیز توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار بسته کمک‌معیشتی در استان مرکزی به همت جهادگران بسیجی و مشارکت سایر نهادهای انقلابی و دستگاه‌های استانی توزیع شده است که البته به دلیل گستردگی نهضت کمک مومنانه و استقبال مردم و خیرین، تعداد بسته‌ها بسیار بیشتر از این آمار است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۵۵۰ ذبح و قربانی دام نیز که عمدتا در مناطق محروم بوده‌اند، صورت گرفته و ۱ میلیون پرس غذای گرم توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: توزیع ۸۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان، ۲۲ هزار بسته لوازم التحریر ، ۵۰۵ تبلت و تلفن همراه برای دانش‌آموزان از جمله اقدامات در راستای نهضت مومنانه در استان مرکزی است.

وی افزود: کمک به ساخت و تعمیر منازل افراد کم‌برخوردار یکی دیگر از اقدامات جهادگران بسیج سازندگی بوده که خوشبختانه استان مرکزی همچون گذشته خوش درخشیده است.

محترمی اضافه کرد: ساخت ۱۹۰ واحد مسکونی و تعمیر و بازسازی ۱۷۰ منزل برای محرومین به همت بسیجیان و مشارکت دستگاه‌ها از اقدامات دیگر در طول یک‌سال گذشته است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: جهادگران بسیج سازندگی در کنار نهادهای انقلابی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هدایت‌های سپاه حضرت روح‌الله در صحنه خدمت به مردم و ولی نعمتان انقلاب حضور دارند و در راستای مبارزه همه‌جانبه با بیماری و کاهش آسیب‌های آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. 

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در سطح استان مرکزی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند که ۷۰۰ گروه جهادی ویژه در راستای اجرای طرح جهادی و سلامت حاج قاسم سلیمانی و نهضت کمک مومنانه مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار