پیام مدیرکل بنیاد شهید مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد شهید شیرودی؛

نام شهید «شیرودی» در تاریخ دفاع مقدس درخشان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان «علی اکبر قربان شیرودی» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ - 28April 2021

نام شهید «شیرودی» در تاریخ دفاع مقدس درخشان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان ‌«علی اکبر قربان شیرودی» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت اوج ایثار، قله کمال و تعالی انسان، بندگی، سعادت و سیر و سلوک در عالم معنویت است که این افتخار نصیب انسان‌هایی می‌شود که با اخلاص و ایمان و درک معرفت دینی از تمام تعلقات دنیوی گذشتند و به سوی معبود خویش شتافتند.

در این میان مردان بی‌نظیری بوده‌اند که برای کشور عزیز خود افتخار آفریدند و نام آنان برای همیشه تا ابد در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.

نمونه بارز این عزت و جاودانگی امیر سرلشکر خلبان شهید «علی اکبر قربان شیرودی» بوده است. شیرمرد قهرمانی که با اطاعت از، ولی فقیه زمان خود در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و مرز‌های زمینی و هوایی سرزمینش در برابر تهاجم دشمن بعثی با سیمرغ آهنین بال خود با تمام توان و آخرین قطره خونش رزمیده و سرانجام همچون سرور و مولایش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) شهید شد و با شهادت، دین خود را به اسلام و مردمان سرزمین خود ادا کرد.

خلبان شهید «علی اکبر شیرودی» مردی که حماسه‌ای بی‌بدیل در تاریخ از خود به یادگار گذاشت و خود را در کنار ستارگان پر فروغ آسمان دفاع مقدس قرار داد.

هشتم اردیبهشت‌ سالروز شهادت عقاب تیز پرواز آسمان ایران امیر سرلشکر خلبان شهید «علی‌اکبر قربان شیرودی» است که ذکر نامش در صفحه پرافتخار تاریخ دفاع مقدس همیشه درخشان است.

اینجانب هشتم اردیبهشت سالروز شهادت مردی شجاع، مجاهد و دلیر امیر سرلشکر خلبان ‌«علی‌اکبر قربان شیرودی» را گرامی داشته و به ارواح پاک و قدسی تمامی شهدای عزیز این سرزمین علی‌الخصوص این شهید والامقام درود می‌فرستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار