معاون آماد و پشتیبانی ناجا خبر داد؛

الحاق بیش از ۱۲۰۰ دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ناجا

سردار فریبا از الحاق بیش از هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ناجا خبر داد و گفت: ارزش مادی این تجهیزات الحاقی ۶۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
کد خبر: ۴۵۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 28April 2021

الحاق بیش از ۱۲۰۰ دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «رضا فریبا» معاون آماد و پشتیبانی ناجا در آیین الحاق تجهیزات رده‌های ماموریتی ناجا (پلیس پیشگیری، یگان ویژه، راهور، هوا ناجا و یگان پهپاد ناجا) اظهار داشت: امروز شاهد چهارمین مرحله الحاق تجهیزات و امکانات به رده‌های ماموریتی طی ۱۳ ماهه گذشته هستیم؛ در سال ۱۳۹۹سه مرحله الحاق تجهیزات خودرویی، موتوری، شناوری و... به برخی از پلیس‌های تخصصی صورت گرفت.

سردار فریبا با بیان اینکه امروز بیش از هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع خودرو، موتور، تجهیزات هوایی و... به رده‌های ماموریتی ناجا تزریق می‌شود، گفت: ارزش مادی این تجهیزات الحاقی ۶۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: در مجموع ارزش ریالی چهار مرحله الحاق تجهیزات به رده‌های ماموریتی ناجا (طی ۱۳ ماه) معادل یک هزار میلیارد تومان است و هدف از این الحاق تجهیزات ارتقاء توان تحرک و عملیاتی پلیس‌های تخصصی به منظور خدمت‌رسانی به موقع به مردم است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح از ماموریت‌های ناجا مطرح کرد: شاهد رویکرد جدی ستاد کل نیرو‌های مسلح در تقویت بنیه دفاعی نیروی انتظامی هستیم و لازم می‌دانیم که از این پشتیبانی‌ها و حسن همکاری‌ها تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

سردار فریبا در بخش پایانی سخنان خود بر تحقق رویکرد بومی‌سازی تجهیزات و بهره‌مندی از دانش و تخصص ملی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار